• ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

شروع بررسی‌ دستمزد ۱۴۰۲ کارگران در جلسه شورای‌ عالی کار

شروع بررسی‌ دستمزد ۱۴۰۲ کارگران در جلسه شورای‌ عالی کار

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بررسی دستمزد 1402 کارگران توسط شورای عالی کار در 29 آذرماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هادی ابوی نماینده کارگران در شورای‌عالی کار گفت: بررسی دستمزد 1402 کارگران در جلسه شورای‌ عالی کار به تاریخ 29 آذر ماه (امروز) بررسی می شود.

هادی ابوی نماینده کارگران در شورای‌عالی کار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره دستور جلسه امروز شورای‌عالی کار گفت: بررسی گزارش مرکز پژوهش‌های تأمین اجتماعی درباره نرخ دستمزد امسال و سال آینده در دستور کار است. این مرکز در گزارش خود، نرخ دستمزد و آثار تورمی آن در جامعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

 وی ادامه داد: اصلاح آیین‌نامه ماده 164 قانون کار یکی دیگر از دستورکارهای جلسه امروز است که به انتخاب نمایندگان کارگر و کارفرما و دولت در مرجع هیئت تشخیص ادارات کار اشاره دارد و قرار است این آیین‌نامه به‌روز شود و هر یک از گروهها پیشنهادات خود را مطرح خواهند کرد.

ابوی با بیان اینکه افزایش 57درصدی دستمزد با افزایش قیمت کالاها خنثی شد، گفت: دستمزد کارگران حتی تا خط فقر هم فاصله زیادی دارد؛ چگونه می‌تواند تورم ایجاد کند؟ تورم زمانی ایجاد می‌شود که پول مازاد در جامعه باشد، اما دستمزد کارگران به‌اندازه‌ای نیست که امورات خود را بگذرانند.

 نماینده کارگران در شورای‌عالی کار در واکنش به اینکه صالح‌آبادی بیان کرده است افزایش 57درصدی دستمزد قطعاً برای 1402 تکرار نمی‌شود، تصریح کرد: صاحبان رأی در شورای‌عالی کار مشخص شده‌اند, آنها درباره دستمزد کارگران تصمیم می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2677457
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد