• ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز مشاغل خانگی استان البرز در آینده نزدیک

صدور مجوز مشاغل خانگی استان البرز در آینده نزدیک

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور بیش از 500 مجوز مشاغل خانگی در البرز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مجوز مشاغل خانگی برای استان البرز در آینده نزدیک صادر خواهد شد.

عبدالله دارایی ظهر یکشنبه با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیان کسب و کارهای خانگی که علاقمند به راه اندازی مشاغل خانگی هستند می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به ثبت درخواست و پیگیری صدور مجوز فعالیت خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: مشاغل خانگی به عنوان بخشی از زنجیره اتصال تولید و کسب و کار ها در ارتقاء اقتصاد و رفاه خانوار نقش موثری دارد، پایین بودن سرمایه اولیه و عدم نیاز به فضای زیاد در مقایسه با سایر کسب و کارها فرصت ارزشمندی برای کارآفرینی زنان سرپرست خانوار ، معلولان، بازنشستگان و روستاییان است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: بستر صدور مجوز مشاغل خانگی فراهم شده و در قالب متقاضی مستقل، پشتیبان و تحت پوشش پشتیبان مجوزها صادر می‌شود و در این درگاه بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی خانگی تعریف شده است و متقاضیان ابتدا با مراجعه به درگاه ملی صدور مجوزها اقدام و با توجه به راهنمای مربوطه مراحل خود را طی می‌کنند.

دارایی بیان کرد: به منظور تکمیل مراحل مربوطه در کوتاه ترین زمان مجوزهای مورد درخواست صادر می شود و البته طرح های مشاغل خانگی معاف از مالیات نبوده و متقاضی موظف از هر سال نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیاتی اقدام کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز متذکر شد: حمایت های تسهیلاتی از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی همچون سال گذشته در سال جدید نیز تداوم خواهد یافت، با پیگیری های صورت گرفته در راستای برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی در نقاط مختلف استان نیز اقدامات قابل توجهی صورت خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2720025
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد