• ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

صدور ۴۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان بوشهر

صدور ۴۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش 100 درصدی پرداخت تسهیلات و صدور مجوز مشاغل خانگی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از صدور 4500 مجوز مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی در استان بوشهر اظهار داشت: امسال طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان بوشهر با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال تصویب و اجرایی شده است.

وی با اشاره به ابلاغ یک هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه گفت: این تسهیلات با هماهنگی انجام شده به‌منظور حمایت از ایجاد و تثبیت اشتغال به ویژه در بخش‌های دانش‌بنیان و اشتغال روستایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه برای توزیع در اختیار بخش‌های مختلف از جمله بنیاد برکت، علوی، بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پارک علم و فناوری قرار گرفته است.

باستین اضافه کرد: متقاضیان در قالب تسهیلات فردی و کارفرمایی از طریق ثبت‌نام در سامانه مرتبط با این موضوع که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر راه‌اندازی شده اقدام می‌کنند.

وی افزود: درخواست دریافت وام افراد از محل تبصره 16 پس از بررسی در کارگروه اشتغال شهرستان‌ها ، بررسی و تأیید، به بانک‌ها برای پرداخت ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات یاد شده با اخذ مدارک و مستندات هستند گفت: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه با نرخ سود 4 درصد و دوره تنفس شش ماهه پرداخت می‌شود و باز پرداخت آن به‌صورت اقساطی در مدت 5 تا 7 سال است.

باستین سقف فردی در پرداخت تسهیلات تبصره 16 را 150 میلیون تومان و کارفرمایی 4 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در 9 ماه امسال از محل تبصره 16 قانون بودجه 4 هزار و 500 مجوز مشاغل خانگی در استان بوشهر صادر شده است.

وی ادامه داد: میزان پرداخت تسهیلات و صدور مجوز در بخش مشاغل خانگی از محل تبصره 16 قانون بودجه نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه مشاغل خانگی و رونق اشتغال با درایت و ابتکار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و همکاری دستگاه‌های فعال حوزه مشاغل در بخش‌های هنرهای تجسمی، کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک و فرش برپا شده است.

باستین افزود: محصولات تولیدی مشاغل خانگی در 120 غرفه از تعاونی‌ها، آموزشگاه‌های آزاد و دیگر تولیدکنندگان تا 9 دی ماه ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2681266
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد