۷ سال پیش

صنایع دستی می تواند به رفع معضل بیکاری در فارس کمک کند
اطلاعات بیشتر

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، ایجاد اشتغال را از اولویت های نخست استان برشمرد و گفت: صنایع دستی می تواند نقش مهمی در رفع معضل بیکاری و توسعه اقتصادی فارس ایفا کند.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش دریافتی شامگاه چهارشنبه ایرنا، شاپور رستمی در جلسه کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی فارس در شیراز افزود: یکی از راهکارهایی که می تواند به ایجاد فرصت های شغلی و رونق صنایع دستی استان کمک کند، آموزش صنایع دستی در تمامی شهرستان های استان با استفاده از مربیان و استادکاران متخصص و باتجربه است.
او ادامه داد: کمک به توسعه بازار تولید و مصرف مصنوعات صنایع دستی از طریق پیگیری طرح های تضمین خرید بعضی از محصولات برتر و ایجاد بازارچه های صنایع دستی می تواند رونق مناسبی در بازار صنایع دستی ایجاد کند.
وی، عملکرد انجمن صنعتگران صنایع دستی استان در حوزه بازاریابی محصولات تولیدی را ضعیف ارزیابی کرد و بیان کرد: ضروری است که صنعتگران صنایع دستی در قالب تشکل های تعاونی و تقویت انجمن صنعتگران صنایع دستی ساماندهی و سازماندهی شوند.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، بر لزوم به حداقل رساندن قیمت تمام شده صنایع دستی هم تاکید کرد و گفت: قیمت، کیفیت و نحوه ارائه آثار و صنایع دستی هماهنگی و همگونی مطلوبی ندارد.
او افزود: حوزه و گستره تولید صنایع دستی نباید تنها محدود به شهر شیراز شود بلکه باید در تمام شهرستان ها گسترش یابد.
رستمی گفت: در کنار پیچیدگی های ساخت و تولید آثار صنایع دستی، فروش و عرضه آثار هنری دست ساز، مساله مهمی است که مغفول مانده و می تواند سرنوشت صنعت را در استان فارس که همه ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است تغییر دهد.
وی، بر ضرورت توسعه گردشگری در فارس نیز تاکید کرد و افزود: راه اندازی شهرک صنایع دستی فارس در شیراز یکی از مصوبات اصلی کمیته گردشگری تاریخی استان است که امیدواریم هرچه سریعتر این شهرک با هدف تجمیع و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی فارس راه اندازی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=595037
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد