۷ سال پیش

صنعت گردشگری، سودآوری اقتصادی و اشتغال زایی قابل توجهی را به دنبال دارد
اطلاعات بیشتر

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا از بدو شکل گیری تاکنون به عنوان مجال و محفلی برای گفتگوی سازنده میان اعضا در جهت توسعه همکاری ها در سطح آسیا عمل کرده است.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر سه شنبه در آیین اختتاحیه نخستین اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا که در تبریز برگزار می شود، با بیان اینکه مجمع گفتگوی همکاری آسیا موجب توسعه همکاری در سطح آسیا می شود اظهار داشت: افزایش تعداد اعضا از 18 کشور در سال تاسیس به 34 کشور، تعیین و معرفی 20 پروژه و محور همکاری میان کشورهای منطقه در قالب شش اولویت اصلی در حوزه ارتباطات، آموزش و توسعه منابع منابع انسانی، علوم و فناوری، امنیت آب، انرژی و غذا و توسعه پایدار، ایجاد احساس هویت مشترک آسیایی بین کشورهای عضو مجمع از جمله دستاوردهای این مجمع به شمار می رود.
وی در افزود: برگزاری 14 نشست وزارتی در سطح  وزرای امور خارجه کشورهای عضو مجمع، برگزاری نشست های تخصصی مهم و اثربخش و برگزاری نخستین اجلاس وزرا گردشگری نیز به این مجموعه فعالیت ها اضافه می گردد که این امر به نوبه خود نوید آینده پرفروغ و درخشان مقوله گردشگری را در این مجمع می دهد.
سلطانی فر در ادامه به صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: این صنعت یکی از مهم ترین، بزرگترین و رو به رشدترین صنایع به شمار می رود که می تواند درآمدزایی، سودآوری اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت و اشتغال زایی قابل توجهی را در جوامع ایجاد کرد.
وی همچنین ادامه داد: صنعت گردشگری قادر است به عنوان ابزاری کارآمد در دیپلماسی عمومی و پل ارتباطی میان ملت ها و اقوام گوناگون عمل نماید.
معاون رئیس جمهور در با اشاره به چشم انداز آینده گردشگری اظهار داشت: اطمینان قاطع دارم کارشناسان ارشد گردشگری کشورهای عضو در نشست روز گذشته خود با بحث و تبادل نظر دقیق و مسئولانه پیرامون مسائل و موضوعات کلیدی مربوط به توسعه همکاری‌های گردشگری در سطح آسیا از جمله چشم انداز آینده گردشگری، راهکارهای برنامه ریزی و مدیریت اثربخش گردشگری به نتایج سودمندی دست پیدا کردند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در به میزبانی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 اشاره کرد و گفت: امیدوارم در راستای نهادینه کردن تبریز 2018 میزبانی شایسته این اجلاس را در شهر تاریخی و زیبای تبریز، حدود 20 میلیون گردشگر به این کشور مسافرت کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد