• ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت ادامه طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات در تهران

ضرورت ادامه طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات در تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم تمدید طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات در تهران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ضروری است تا طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات در پایتخت تمدید شود.

سردار محمد حسین حمیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: پس از عادی شدن شرایط کشور و به ویژه با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزان ترافیک صبحگاهی از سال ۹۸ حدود ۶ تا هشت درصد افزایش داشت که برای مدیریت این حجم از ترافیک، نخستین بار طرح شناورسازی ساعت کاری کارمندان در تهران اجرا شد که امیدواریم با تصمیم دولت تا پایان سال ادامه داشته باشد.

وی افزود: اکنون وضعیت ترافیک پایتخت در شرایط نامناسبی قرار دارد زیرا پیش تر در ساعات ابتدایی و انتهایی روز شاهد حجم ترافیک سنگین بودیم اما اکنون این حجم ترافیک در ساعت ۱۰ به بعد نیز سنگین است.

رییس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: ادامه اجرای طرح شناور سازی ساعت کاری کارمندان بسیار ضروری است و پیشنهاد پلیس راهور تمدید این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: این حجم سنگین ترافیک قطعا در زمان بارندگی تبدیل به بحران خواهد شد به همین منظور مدیریت ترافیک در این شرایط بسیار مهم و ضروری است.

رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه قوانین طرح ترافیک نیز ۵۴ سال است که هیچ بازنگری نشده است، گفت: در آن زمان میزان و حجم تردد و معابر پایتخت با امروز قابل مقایسه نیست و قوانین طرح ترافیک شهر تهران نیاز به بازنگری دارد.

به گفته وی، در حال حاضر روزانه ۲۰ میلیون سفر در تهران روی می دهد و همچنین در شرایط عادی روزانه ۲ هزار تصادف داریم و ضرورت دارد در زمینه قوانین ترافیکی پایتخت بازنگری صورت بگیرد.

به گفته وی در شهر تهران که در ساعات اوج کار روزانه جمعیت آن تا ۱۲ میلیون نفر هم افزایش می یابد، افزون بر هشت میلیون دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت تردد دارند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام استانداری تهران طرح شناورسازی ۲ ساعته فعالیت ادارات شهر تهران اجرا شد و به منظور کاهش پیک ترافیکی مهر، مقرر شد شروع کار ادارات و سازمان‌های شهر تهران از ساعت هفت تا ۹ صبح به صورت شناور در نظر گرفته شود.

مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می شود. ساعت شروع خدمات رسانی بانک ها نیز ساعت هفت صبح و زمان حضور کارمندان در بانک هم ساعت ۶:۳۰ اعلام شد.

همه ساله با بازگشایی مراکز آموزشی حجم ترافیک پایتخت در مهرماه افزایش قابل توجهی داشته و با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو ضروری است که در این خصوص مدیریتی در زمان رفت و آمد کارکنان دولت و دانش پژوهان انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2663281
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد