• ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت ارائه آموزش‌ های تخصصی به کارگران و کارفرمایان

ضرورت ارائه آموزش‌ های تخصصی به کارگران و کارفرمایان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جلوگیری از حوادث کار با ارائه آموزش به کارگران و کارفرمایان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم آموزش های تخصصی به کارگران و کارفرمایان جهت جلوگیری از حوادث کار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز چهارشنبه در حاشیه مانور ایمنی در کارخانه ماشین سازی لرستان با اشاره به مخاطرات و حوادث ناشی از کار در برخی واحدهای صنعتی و ساختمانی، اظهار داشت: هدف از برگزاری مانور ایمنی در این کارخانه ترویج و نمایش ارتقا سطح ایمنی و آمادگی عوامل ایمنی و بهداشت کار در محیط‌های کارگری است تا عوامل حادثه خیز محیط‌های کار شناسایی و در رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: با آموزش‌های تخصصی و کارگاه‌های تخصصی به کارگران و کارفرمایان در زمینه ایمنی و بهداشت محیط کار و هشدارهای به موقع بازرسین کار می‌توان از حوادث ناشی از کار در سطح واحدهای کارگری جلوگیری کرد تا چرخه تولید تعطیل نشود و آسیبی به کارگران وارد نشود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بروز حوادثی که منجر به جرح و یا فوت کارگران می‌شود تبعات اجتماعی جبران‌ناپذیری برای خانواده فرد حادثه دیده خواهد داشت، تصریح کرد: لازم است به طور جد ملاحظات ایمنی را با حساسیت مضاعف و با امنیت فضای کسب و کار و کاهش عوامل تهدید زا رصد و پیگیری شود تا نیروی انسانی با سلامت کامل در محیط کار مشغول به کار باشد.

جهانی گفت: اکثر حوادث ناشی از کار در واحدهای صنعتی و ساختمانی سقوط اجسام است که در این مانور نشان داده شد که آموزش‌های ایمنی به کارگران در این سطح باید ارائه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2637683
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد