• ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت توجه به مطالبه چندین ساله پرستاران

ضرورت توجه به مطالبه چندین ساله پرستاران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خواستار توجه به مطالبه چندین ساله پرستاران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است تا به مطالبه چندین ساله پرستاران توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ عَلى مَرَدِّ نَوازِلِ الْبَلاءِ وَ مُلِمّاتِ الضَّرَّآءِ وَ کَشْفِ نَوائِبِ اللأواءِ وَ تَوالى سُبُوغِ النَّعْمآءِ

پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام و پرچم دار نهضت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری است.

روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت سپید پوشانی است که انسانیت را درسنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به همنوعان می‌بیند، تراوش زندگی از دست‌های شان می‌ریزد و ضرب آهنگ قدم‌های آنها، امید را به رگ‌های حیات جاری می‌سازد و نقاشی لبخند را بر بوم درد می‌نگارند.

گل واژه‌های مهربانی و ایثار در دستان این مهربانان شکفته می‌شوند، چرا که آنان تابشی پر فروغ از کمال انسانی و نمونه‌ای بی نظیر از ترجمان عشق اند و پرستاران سرچشمه جوشان مهر و عطوفتند که کلام مهر آفرینشان گرمای درد را به خنکای عشق و مهربانی تبدیل می‌کند، همانان که رنج توان فرسای بیماران را با تبسم خویش می‌کاهند.

در دورۀ مقابله با بیماری کرونا پرستاران در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ایستادند و شرافت این قشر فداکار قوت قلب مردم شد، بدون تردید ایثار جاودان پرستاران در مقابله با بیماری کرونا و صبوری آنان، در درگاه حضرت حق از والاترین پاداش‌ها بهره‌مند خواهد بود و آحاد ملت قدرشناس ایرانِ عزیز سپاس‌گزار خدمات پرستاران خواهند بود.

پرستاران محترم طی سالیان اخیر دو مطالبه در خصوص تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و استخدام پرستاران تازه نفس داشتند که امیدواریم با اولویت قرار دادن این موارد از سوی نهاد‌های زیربط، شاهد رفع مشکلات پرستاران در سراسر کشور باشیم.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به تمامی مردم استان یزد خصوصاً پرستاران و کادر شریف درمان و گرامیداشت یاد شهدای سلامت، سعادت و سلامت این عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2667585
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد