• ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت قرارگیری نیروهای بومی بوشهر در اولویت جذب صنایع نفت و گاز

ضرورت قرارگیری نیروهای بومی بوشهر در اولویت جذب صنایع نفت و گاز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم قرارگیری نیروهای بومی بوشهر در اولویت جذب صنایع نفت و گاز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: صنایع و پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر، ضروری است در هنگام جذب و استخدام نیروهای بومی بوشهر را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش‌تبار ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران و کارکنان پتروشیمی در پارس جنوبی با تأکید بر توجه به صنایع به مطالبات مناطق پیرامونی، اظهار داشت: توجه به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، مطالبه جدی و همیشگی میزبانان صنعت است و امیدواریم در این راستا شاهد اقدامات مؤثر باشیم.

معاون اقتصادی وزیر کشور بر لزوم تأمین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از استان میزبان تأکید کرد و افزود: کالاها و خدمات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر باید از چرخه درون استان تأمین شود و تنها در صورتی که امکان ارائه وجود نداشته باشد، از خارج از استان تهیه شود.

کوشش تبار بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش در صنایع تأکید کرد و گفت: کامل کردن زنجیره ارزش به‌ویژه در صنایع مادر، مورد تأکید وزیر کشور قرار دارد.

وی اضافه کرد: تکمیل زنجیره ارزش سبب می‌شود که اشتغال پایدار ایجاد شده و در بهبود وضعیت فروش و بازاریابی و درآمد ارزی نیز تأثیر به‌سزایی دارد.

کوشش تبار با اشاره به اهمیت دیپلماسی اقتصادی خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود در مذاکرات صورت گرفته با کشورهای حاشیه خلیج فارس، نسبت به مبادلات اقتصادی و صنعتی نیز مذاکرات جدی‌تری انجام شود تا شاهد رشد همکاری‌های تجاری و اقتصادی باشیم.

معاون وزیر کشور بر لزوم جذب و استخدام نیروهای بومی استان در پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی تأکید کرد و افزود: در پتروشیمی بوشهر حدود چهار هزار و ۵۰۰ نیرو فعال هستند که انتظار داریم ۸۵ درصد از شاغلان را نیروهای بومی استان تشکیل دهند.

کوشش تبار گفت: سیاست دولت بر حمایت از مرزنشینان غیور و فداکار است و تمام توان و انرژی خود را برای ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به این عزیزان به کار می‌بندیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2748133
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد