۷ سال پیش

طرح اشتغال بانوان استان کرمان تدوین شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره آموزش اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه در تمام دانشگاه‌های استان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد شده است، گفت:طرح اشتغال بانوان استان با همکاری اداره کل بانوان استانداری تدوین شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجید ملامحمدی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار داشت: ایجاد اشتغال‌های خرد خانگی بهترین راهکار برای اشتغالزایی است.
وی با اشاره به اینکه اداره کل فنی‌وحرفه‌ای برنامه‌های خوبی در حوزه اشتغال‌های خرد دارد، گفت: طرح اشتغال بانوان استان با همکاری اداره کل بانوان استانداری تدوین شده است.
رئیس اداره آموزش اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه از ظرفیت بخش خصوصی در مهارت آموزی استقبال می‌کنیم، افزود: 600 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان فعالیت می‌کنند که 350 رشته آموزشی را مهارت‌آموزی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه با مهارت آموزی روستائیان توانمندسازی آن‌ها را در برنامه داریم، گفت: در بحث احیای مشاغل سنتی اقدامات خوبی در استان در حال انجام است.
ملامحمدی از ارتباط نزدیک اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان با دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: در تمام دانشگاه‌های استان مراکز مهارت‌آموزی ایجاد شده و تا کنون حدود 300 هزار ساعت آموزش ویژه دانشجویان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ملی مهارت نمایشگاه توانمندی های آموزشگاه‌های آزاد استان برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه در 46 غرفه از 4 تا 7 مرداد همه روزه از ساعت 17 تا 22 شب در محل پارک جنگلی شهر کرمان پذیرای حضور علاقه‌مندان و کارآفرینان است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637902
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد