۷ سال پیش

طرح توانمندسازی شغلی زنان بی‌سرپرست در استان زنجان اجرا می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۵۷۰ نفر از آموزش‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شدند گفت: توانمندسازی شغلی زنان بد‌سرپرست و بی‌‌سرپرست در دستور کار قرار دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به برنامه‌ها و عملکرد آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی اشاره و اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده امسال بیش از 570 نفر تحت آموزش‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه در حوزه توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی زنان بد‌سرپرست و بی‌سرپرست بیش از 88 نفر تحت آموزش‌های پیش‌بینی شده قرار گرفتند ابراز کرد: بیش از 95 نفر در بخش توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی زنان سرپرست خانوار آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.
سرپرست اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی در کاهش آسیب‌های اجتماعی اقشار آسیب‌پذیر نقش تاثیرگذاری دارد تصریح کرد: توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی زنان بد‌سرپرست و بی‌سرپرست در دستور کار اداره کل فنی و حرفه‌ای قرار دارد.
وی به تعداد افراد ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی که از آموزشهای فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال بیش از 146 نفر تحت آموزش‌های توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی فنی و حرفه‌ای قرار گرفتند.
انصاری با اشاره به اینکه بخشی از چشم‌انداز تعریف شده برای فنی و حرفه‌ای توانمندسازی معتادان پس از بهبودی آنان است عنوان کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده از ابتدای سال تا پایان خردادماه در حدود 227 نفر از معتادان و اعضای خانواده آنها از طرح توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی معتادان بهبودیافته و خانواده‌های آنان از طریق آموزشهای فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
وی به برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی معلولان در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این طرح برای بیش از 12 نفر معلول برگزار شده است.
سرپرست اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 615 نفر معتاد بهبودیافته، 55 نفر از بانوان سرپرست خانوار و 88 نفر از بانوان بد‌سرپرست و بی‌سرپرست تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زنجان قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: 153 نفر از معلولان، 20 نفر از بیماران صعب‌العلاج، 620 نفر از ساکنان سکونتگاههای غیر‌رسمی و در مجموع یک هزار و 627 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال گذشته بهره‌مند شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649078
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد