• ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا ماه آینده تصویب می شود

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا ماه آینده تصویب می شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارجاع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا ماه آینده به صحن مجلس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از اتمام بررسی های طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، این طرح تا یک ماه تصویب خواهد شد.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اظهار داشت: کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تصویب شد و چون دوشوری شده شور دوم آن اکنون در حال بررسی است.

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از اتمام بررسی‌هایی که در حال انجام است و ارائه پیشنهادات نمایندگان در حوزه جزئیات و الحاقات برای این طرح، ساماندهی استخدام کارکنان تا یک ماه آینده به صحن ارجاع مجلس داده می‌شود.

بهروزی‌فر با بیان اینکه پس از تصویب طرح، سازمان اداری و استخدامی حدود 5 ماه فرصت دارد که آیین‌نامه آن را تدوین کند تا در هیئت دولت تصویب شود ابراز داشت: تبدیل طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به قانون تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد راهکار مجلس برای تأمین کسری اعتبار پوشش بیمه‌ای کارگران فاقد بیمه خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه امسال مجلس شورای اسلامی 90 هزار میلیارد تومان برای حل بخشی از مشکلات تأمین اجتماعی در نظر گرفت.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرفی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بدهکاری دارد از این رو مکلف شد اعتبار لازم را در اختیار تأمین اجتماعی قرار دهد که تأمین اجتماعی نسبت به تحت پوشش قرار دادن کارگران اقدام کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس درباره اقدامات انجام‌شده جهت تجهیز و بهسازی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اذعان داشت: برای تجهیز و بهسازی بیمارستان‌ امام رضا(ع) شهرستان شفت اقدامات خوبی انجام گرفته است و بخش جراحی بیمارستان اکنون فعال شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین 2 دستگاه دیالیز به بیمارستان شهرستان شفت افزوده شده است افزود: برای توسعه خدمات‌دهی در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اقدامات دیگری در دستور کار است‌.

بهروزی‌فر با بیان اینکه همچنین خانه‌‌های بهداشت خوبی با تجهیزات کامل برای دو شهرستان فومن و شفت احداث و مرمت شده است گفت: تعدادی از این خانه‌های بهداشت در حال استفاده است و مابقی پس از تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2602711
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k