۷ سال پیش

طلاب دوران خدمت «سربازی» خود را در آموزش و پرورش می‌گذرانند
اطلاعات بیشتر

گذراندن خدمت طلاب در آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: بررسی وضعیت فعلی آموزش ‌و پرورش نشان می‌دهد این نهاد ساخته و پرداخته فکر و فلسفه ما نیست و آنچه به دنبال آن بودیم هنوز در این مجموعه محقق نشده است.
به گزارش ایسنا ـ منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌ وپرورش تصریح کرد: یکسان‌سازی و تولید انبوه از معضلات اساسی آموزش‌وپرورش است که در این زمینه نیاز است توجه تربیتی در بین دانش‌آموزان فراگیر شود تا بتوانیم در این برهه زمانی گام بزرگی در توسعه برنامه‌های فرهنگی٬ قرآنی و تربیتی برداریم.
وی ادامه اشاره کرد : بررسی وضعیت فعلی آموزش ‌و پرورش نشان می‌دهد این نهاد ساخته و پرداخته فکر و فلسفه ما نیست و آنچه به دنبال آن بودیم هنوز در این مجموعه محقق نشده است.
وی افزود: تعامل و همکاری خوبی با حوزه‌های علمیه و اندیشه‌های ناب اسلامی داریم به طوری که در بخش‌های مختلف از برنامه‌های پرورشی گرفته تا فرهنگی و تربیتی سعی می‌کنیم بر مبنای سند تحول بنیادین از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده کنیم.
ملکی گفت: در کنار این امر، با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش تلاشمان بر این است طلاب و روحانیون دوران خدمت و نظام وظیفه خود را در آموزش و پرورش سپری کنند که برای اولین بار با این امر موافقت شده لذا برای برای گذراندن دوران وظیفه خدمت سربازی طلاب در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.
وی اضافه  کرد: در برنامه ششم، یکی از محورهای اصلی فعالیت‌ها وزارت آموزش و پرورش کشور است که در این زمینه تمام برنامه‌ها و تمهیدات لازم انجام شده است و انتظار می‌رود بتوانیم گام بزرگی برای پیشرفت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در برنامه ششم داشته باشیم.
وی بخشی از این ماموریت را مربوط به بخش پژوهشی و تربیتی در کنار فعالیت‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: در یک سال گذشته اجرای طرح امین را در بیش از دو هزار مدرسه کشور توسعه دادیم به طوری که در قالب این طرح یک روحانی مجرب در مدرسه حاضر شده و نسبت به ارائه مشاوره‌های مذهبی و همچنین معنوی دانش‌آموزان و کادر مدرسه گام‌های اساسی برمی‌دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664674
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد