۷ سال پیش

ظرفیت‌های مشاغل در روستاهای بوشهر حرفه‌آموزی می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: بر‌اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستاهای استان بوشهر حرفه‌های مهارتی تدوین شده آموزش داده می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، عبدالرسول کازرونی بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از کارآفرینان دشتی با گرامیداشت هفته مهارت و کارآفرینی ظرفیت استان بوشهر در حوزه اشتغال‌زایی مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ظرفیت‌های اشتغال‌زایی مناطق مختلف بر اساس حرفه‌های تدوین، مهارت افزایی می‌شود.
وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای ایجاد اشتغال است بیان کرد: تلاش شده ‌تا در تدوین استانداردهای آموزشی علاوه بر حفظ و احیای ویژگی‌های بومی و منطقه‌ای، مشاغل نوین نیز در استان به‌عنوان قطب فناوری‌های نوین در زمینه آموزش صنایع نفت و گاز و فناوری نوین ایجاد شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه این اداره‌کل زمینه‌های جدید مشاغل شناسایی می‌کند افزود: با شناسایی مشاغل جدید و معرفی الگوهای مناسب کارآفرینی، ارائه آموزش‌های مهارتی با در نظر گرفتن ظرفیت و قابلیت‌های خاص جغرافیایی هرمنطقه دردستور کار قرار دارد.
کازرونی با تاکید بر توسعه فضای کسب و کار خاطر‌نشان کرد: شرایط اقلیمی و ظرفیت و توانایی‌های صنعتی و تولیدی هر منطقه در راستای توسعه فضای کسب و کار و اشتغال مولد و پایدار جوانان از مولفه‌های توسعه آموزش‌های مهارتی است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اولویت توسعه رشته‌های مهارتی را با رشته‌های محصول محور و تولیدی عنوان کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی با شعار عملیاتی هر ایرانی یک مهارت، مولفه مهمی در راستای بارور کردن فضای کسب و کار از مشاغل خانگی تا کارگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی است که این مهم خلق حماسه اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار در کشور را به همراه دارد.
وی تاکید کرد: دوره‌های مهارتی در حوزه‌های توانمندسازی روستائیان و عشایر، زنان سرپرست خانوار گسترش می‌یابد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=639988
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد