• ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

عدم تداخل نظام رتبه بندی معلمان با مسائل معیشتی

عدم تداخل نظام رتبه بندی معلمان با مسائل معیشتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نظام رتبه بندی معلمان نباید با مسائل معیشتی تداخل داشته باشد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه بندی جهت ارتقای جایگاه معلمان و کیفیت آموزش و پرورش هست و نباید با با مسائل معیشتی گره بخورد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه بندی معلمان تنها برای ارتقا جایگاه معلمان و کیفیت آموزش و پرورش است و نباید با وضعیت معیشت تداخل یابد.

قاسم احمدی لاشکی در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مجتمع شبانه روزی حضرت زینب شهر کجور در قابل طرح شهید سلیمانی در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از دولت و مجلس درخصوص به نتیجه رسیدن رتبه بندی معلمان اظهار کرد: در این میان آنچه که خوب به نظر نمی رسد اینست که مسائل معیشتی به رتبه بندی گره خورد که نباید باهم دیده شود.

وی افزود: در اینکه معیشت معلمان باید با جدیت دنبال شود شکی نیست و این یک وظیفه است زیرا همه به معلمان بدهکار هستند اما این را باید در بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در فوق العاده ویژه ها دنبال کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه بندی معلمان جهت ارتقا کیفیت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: لایحه های مشخصی دارد و در این میان معلمی که وقت بیشتری از ساعت کلاس را صرف حل مسائل درس می گذارد با معلمی که چند دقیقه زودتر کلاس را ترک می کند باهم متفاوت است و باید این ها مشخص شود.

احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه تجربه معلمی باید در این طرح لحاظ شود، گفت: در رتبه بندی معلمان قرار بر آن است که جایگاه معلمان ارتقا یابد و زمانی می رسد که اولیا درخواست می کنند تا استاد تمام، معلم فرزند آنها شود بنابراین آموزش و پرورش باید درجه خود را بگیرد.

وی در ادامه خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در خصوص وضعیت بخش کجور گفت: هرچه بخش کجور ضعیف تر شود به مهاجرت معلمان و دانش آموزان کمک کرده ایم بنابراین نیروی انسانی باید بیشتر مورد توجه  قرار گیرد.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر جذب معلمان بومی در منطقه، خاطرنشان کرد: معلم غیربومی، یک سال می ماند و بعد انتقالی می گیرد و می رود و جایش خالی می ماند در حالی که جای دیگر معلم مازاد داریم که راه می رود و حقوق می گیرد.

احمدی در خصوص چمن های مصنوعی که در چهار مدرسه بخش کجور به بهره برداری رسید، بیان کرد: این بخش زمستان های سختی دارد بنابراین باید در نحوه نگهداری این چمن ها دقت زیادی صورت گیرد.

گفتنی است در این مراسم، چهار چمن مصنوعی در مدرسه حضرت زینب کجور، امام خمینی شهر پول ، معاد روستای سما و توحید نیرس و بسطام با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح سردار سلیمانی به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2625156
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی