۸ سال پیش

عدم لغو استخدامی های نیروگاه بندرعباس

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدامی های نیروگاه بندرعباس لغو نشده است

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید


مدیر روابط عمومی نیروگاه بندرعباس با تاکید بر اهمیت موضوع استخدام در کشور و توانیر خاطرنشان کرد: برای ادامه روند استخدامی ها و شروع بکار نیروهای جدید نیاز به فراهم شدن شرایط و امکانات جدیدی است که مدیران نیروگاه با هماهنگی و اطلاع توانیر در پی ایجاد آن هستند و از این بابت هیچ نگرانی ای وجود نخواهد داشت. ما شایعات بوجود آمده مبنی بر لغو استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت 94 این نیروگاه را تکذیب می کنیم.
قلندر زاده در این خصوص به برق نیوز گفت: ما شایعات بوجود آمده مبنی بر عدم استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت 94 را تکذیب کرده و این اطمینان را به داوطلبان خواهیم داد که مصاحبه های آزمون استخدامی برگزار و مراحل بعدی استخدام نیز طی خواهد شد.
به گزارش برق نیوز، مدیر روابط عمومی نیروگاه بندرعباس با تاکید بر اهمیت موضوع استخدام در کشور و توانیر خاطرنشان کرد: برای ادامه روند استخدامی ها و شروع بکار نیروهای جدید نیاز به فراهم شدن شرایط و امکانات جدیدی است که مدیران نیروگاه با هماهنگی توانیر در پی ایجاد آن هستند و از این بابت هیچ نگرانی ای وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه بیان داشت: برای برگزاری یک آزمون استخدامی و پذیرش نیروهای جدید مراحل اداری و روند قانونی خود طی شده و بعد از نیاز سنجی اقدام به استخدام می شود که با وجود این مراحل و هزینه های صورت گرفته امکان لغو آن وجود نخواهد داشت.
کارشناس مدیریت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس هم در این خصوص اظهار داشت: تماس های زیادی با این نیروگاه گرفته می شود و از امکان لغو آن وال می کنند که باید بگوییم چنین چیزی صحت نداشته و مصاحبه هاو استخدام نیروگاه صورت خواهد پذیرفت.
عابدی در خصوص زمان برگزاری مصاحبه ها اعلام داشت: فعلا بصورت دقیق مشخص نیست و با مکاتباتی که با توانیر انجام شده است شرایط برای این استخدامی در حال مهیا شدن است.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار برق نیوز مبنی بر برگزاری مصاحبه ها در سال 94 گفت: نمی توان به صراحت اعلام کرد که حتما در سال 94 مصاحبه ها برگزار می شود. احتمال اینکه مصاحبه ها و بقیه مراحل استخدامی به سال 95 بیفتد زیاد است و لذ از پذیرفته شدگان تقاضا داریم با صبوری منتظر اعلام زمان برگزاری مصاحبه ها باشند و به شایعات توجه نکنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=544664
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد