• ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

عدم محدودیت در پرداخت وام اشتغال به مشاغل خانگی سمنان

عدم محدودیت در پرداخت وام اشتغال به مشاغل خانگی سمنان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سمنان محدودیتی نیست

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، استاندار سمنان گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی برای استان سمنان محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تقویت و ادامه روند اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه اشتغال، در آینده شاهد این باشیم که جوانی در این استان دغدغه اشتغال نداشته باشد.

وی افزود: در مسیر ایجاد اشتغال در استان سمنان و در راستای توجه به اشتغال قشر تحصیل‌کرده، نیاز است از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان گفت: ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی استان از طریق بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان امری ضروری است که باید در اولویت‌های کاری کارگروه تخصصی اشتغال استان قرار گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بر اساس جدول زمان‌بندی، تعهدات خود را در زمینه اشتغال به بهترین نحو ممکن اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه استان سمنان رتبه دوم کشور را در زمینه تعهد ایجاد اشتغال کسب کرده که امری مطلوب است، تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی از طریق پرداخت به واحدهای تولیدی و مشاغل خانگی در این استان محدودیتی وجود ندارد.

استاندار سمنان عنوان کرد: حوزه روستایی از دیگر موارد دارای اهمیت است که باید اشتغال در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و تولید ثروت و پول در روستاها مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی بیان کرد: در حوزه مسکن و خودکفایی مسکن محرومان توسط کمیته امداد، اقدامات خوبی صورت گرفته است که در زمینه اشتغال محرومان و جامعه زیرپوشش کمیته امداد نیز اقدامات مطلوب همچون گذشته اجرایی خواهد شد.

وی گفت: ضرورت دارد تا در زمینه ثبت‌نام‌کنندگان در بخش جویندگان کار به تفکیک شهرستانی بررسی و پایش صورت گیرد تا بومی‌های هر منطقه به‌منظور برنامه‌ریزی‌های لازم، مشخص شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2601859
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد