۷ سال پیش

عدم پرداخت حقوق و مزایای معلمان قابل قبول نیست
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۴ هزار نفر از فرهنگیان سختکوش شهرستان های شهریار، ملارد و قدس از مهرماه سال گذشته حق التدریس و اضافه کار دریافت نکرده اند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین گروسی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۳ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای فانی ۱۴ هزار نفر از فرهنگیان سختکوش شهرستان های شهریار، ملارد و قدس از مهرماه سال گذشته حق التدریس و اضافه کار دریافت نکرده اند.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه ۶ ماه از جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی می گذرد اما تنها یک ماه به آنان حقوق داده اند این در حالی است که این در حالی است که باید سوال کرد آیا آقای وزیر آموزش و پرورش شما و ما نمایندگان می توانیم یک ماه بدون حقوق زندگی کنیم؟ همچنین نباید فراموش کرد این معلمان شب عید نیاز به خرید داشته‌اند.
گروسی افزود: آقای فانی با توجه به اینکه در آستانه هفته معلم قرار داریم شایسته است مطالبات معلمان و فرهنگیان پرداخت شود.
وی گفت: وزیر اقتصاد باید به موضوع رونق اقتصادی توجه کند بنابراین نباید اجازه بدهد که مالیات های زیاد از کسبه و اصناف و خوش حساب ها گرفته شود بلکه باید پایه های مالیاتی را افزایش دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: آقای وزیر راه و شهرسازی در بازدیدی که شما از پلو ورودی شهر قدس داشتید باید این پل در بهمن ماه افتتاح می شد و نباید فراموش کرد این مصوبه هیأت دولت و رئیس جمهور بوده است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586826
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد