۷ سال پیش

علت پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن پاسخ به چرایی پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن گفت: پیشنهاد ما برای بودجه سال ۹۵ صندوق بازنشستگی کشوری ۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بخشی زاده در نشست خبری امروزدر پاسخ به پرسشی درباره چرایی عدم پرداخت عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات و راه‌آهن تاکنون اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معمولا فهرستی از بازنشستگان دستگاه‌های مختلف را به صندوق ارائه و اعتباری برای پرداخت حقوق در نظر می‌گیرد اما شرکت‌های راه‌آهن و مخابرات در این فهرست نیستند و پرداخت عیدی آنها برعهده دستگاه مربوط است.
وی ادامه داد: دستگاه مربوط باید حتما رقم عیدی را به ما بپردازد تا ما آن را برای بازنشستگانش واریز کنیم و تاکنون این اتفاق نیفتاده و مبلغ عیدی معوق برای هر دو شرکت حدود ۲۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین درباره بودجه سال ۹۵ این صندوق اظهار کرد: کل بودجه سال ۹۵ ما که در لایحه در نظر گرفته، ۱۹ هزار و ۷۰ میلیارد تومان است که البته پیشنهاد ما ۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.
به گزارش ایسنا، رشیدی مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در پاسخ به پرسشی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار کرد: سال گذشته اعتبار قابل توجهی برای این امر صرف شد. ۶۰۰ میلیارد تومان صندوق اعتبار گذاشت و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل مشارکت بازنشستگان هزینه شد و بسته‌ای نیز تعریف کردیم اما تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد به بیماران خاص بیشتر کمک کنیم اما نمی‌توانیم سقف این تعهدات را صددرصد باز بگذاریم.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: به خصوص آنکه در بیمارستان‌های خصوصی ارقام نجومی است و به عنوان مثال برای هتلنیگ بیمارستان برای یک شب اقامت سه میلیون تومان هزینه می‌کنند و این ارقام سرسام آور است اما تا جایی که توان داشته باشیم به بازنشستگان برای پرداخت این هزینه‌ها کمک می‌کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=572568
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد