۷ سال پیش

فراخوان مشمولان خدمت سربازی در شیراز

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نظام وظیفه عمومی مشمولان را به خدمت سربازی فرا خواند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


فراخوان مشمولان خدمت سربازی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون وظيفه عمومي استان فارس كليه مشمولان متولد سالهای  55 تا 77 كه به سن مشموليت رسيده  و از معافيت تحصيلی و ساير معافيت های قانونی استفاده  نکرده اند را به خدمت سربازی فرا خواند.
سرهنگ محمدباقر دهقان  با اشاره به تبعات غيبت و به كارگرفتن مشمولان غايب بیان کرد:مشمولين خدمت که به نظام  وظيفه عمومی احضار می شوند چنانچه در مهلت مقرر خود را معرفی نكنند، به عنوان غايب شناخته می شوند.
سرهنگ دهقان در خصوص ماده 10 قانون خدمت وظيفه عمومی بیان کرد :شركت در آزمايشات و اخذ گواهينامه رانندگی، دريافت هر گونه وام از بانک ها، كانديدا شدن در مجلس شورای اسلامی و ساير شورا ها و انجمن های قانونی، صدور پروانه كسب، دريافت مستمری، استخدام به صورت رسمی و پيمانی در كليه موسسات دولتی و شركت های خصوصی و دولتی مستلزم ارائه مدارک معتبر نظام وظيفه است.
وی با بیان اینکه در اجرای ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومی چنانچه مدت غيبت اوليه افراد از یک روز تا سه ماه باشد، به سه ماه اضافه خدمت و در صورتی که مدت غيبت اوليه بيشتر از سه ماه باشد شش ماه به خدمتشان اضافه می شود، افزود: مشمولانی كه مدت غيبت اوليه آنان از یک سال تجاوز كند، علاوه بر شش ماه اضافه خدمت فراری محسوب شده  و به مراجع قضايی معرفی می شوند.
وی در خصوص به كار گيری مشمولان غايب و سربازان فراری خاطر نشان کرد: كسانی كه به نحوی مشمولان غايب را در موسسات دولتی و غير دولتی از قبيل كارخانه ها، شركت ها و مغازه ها  را به كار گیرند، بوسیله نيروی انتظامی شناسايی و به مراجع  قضايی معرفی می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637255
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد