۷ سال پیش

فراخوان مشمولان طرح سرباز معلم، دیپلم و زیردیپلم در تیر ماه سال جاری
اطلاعات بیشتر

 

 سازمان وظیفه عمومی ناجا ، در اطلاعیه ای کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه ۱۳۹۵ و مشمولان سرباز معلم را به خدمت سربازی فراخواند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن  صدور فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان تیر ماه ۱۳۷۷ برای انجام خدمت دوره ضرورت،  اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال ۱۳۹۵ دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.
برابر هماهنگی به عمل آمده و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان سرباز معلم سهمیه سال ۱۳۹۵در تاریخ نوزدهم تیر ماه به همراه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم به مراکز آموزش اعزام می شوند.
لازم به ذکر است برگ های معرفی نامه این مشمولان با تاریخ اول تیر ماه بوده و صرفا زمان مراجعه آنها نوزدهم تیر ماه می باشد و نیازی به تغییر در موعد قید شده در برگ ها وجود ندارد.

مشمولان ساکن تهران بزرگ
کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۳۹۵ می باشند می بایست راس ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴ /۹۵ به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور
کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۳۹۵ می باشند راس ساعت ۷صبح روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴ /۹۵ به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
لازم به ذکر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.
گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=627374
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد