۷ سال پیش

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قم
اطلاعات بیشتر

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در شهریور ۹۵ خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی ترابی اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ۱۳۹۵ هستند باید راس ساعت هفت صبح برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در محل معاونت وظیفه عمومی استان قم حضور داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به همراه داشته باشند.
ترابی افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادرمی شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=653504
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد