۷ سال پیش

فراهم کردن بستر مناسب برای حمایت بیشتر از معلمان
اطلاعات بیشتر

 

 منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس دهم گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک سایر نمایندگان بستر مناسب برای حمایت بیشتر از معلمان را فراهم کنیم.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سید کمال‌الدین شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلمین دلسوزان و تلاشگرانی هستند که با ایثار و فداکاری در جهت تربیت جوانان و نوجوانان کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس دهم افزود: متأسفانه پاداش‌های معلمان بازنشسته روی‌ هم انباشته‌ شده و تاکنون پرداخت نشده است و چندین سال است در بودجه تلاش می‌شود تا مطالبات آن‌ها گنجانده شود اما این امر تحقق‌ نیافته است.
وی افزود: دولت به بهانه اینکه حجم مطالبات بازنشستگان زیاد است تاکنون موفق نشده در بودجه اعتباری برای این امر بگنجاند تلاشی که در مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد این است که اعتبار کافی در بودجه سال‌های آتی برای تأمین منابع مالی لازم به‌ منظور بازپرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته لحاظ کنیم.
شهریاری گفت: درگذشته مقرراتی وجود داشت که به فرهنگیان شاغل در مناطق گرمسیری پاداش‌هایی در خصوص بدی آب‌وهوا و دوری از مرکز و…تعلق می‌گرفت و تلاش خواهیم کرد تا حقوق حقه معلمین را دوباره احیا کنیم.
شهریاری یادآور شد: امیدوارم بتوانیم با کمک سایر نمایندگان بستر مناسب برای حمایت بیشتر از معلمین فراهم کنیم.
وی در پاسخ به اینکه بیش از ۲۰۰ کلاس درس در شهرستان دشتی نیازمند بازسازی و ترمیم است در این زمینه چه برنامه‌ای دارید اضافه کرد: آموزش‌ و پرورش به لحاظ طرح‌های عمرانی خود سازمانی تحت عنوان معاونت عمرانی وزیر دارد که باید بودجه خوبی برای آن در نظر گرفت تا بتواند مدارس را نوسازی، بازسازی و تعمیر کند و باید اعتبار کافی برای مدارس شهرستان‌های دشتی و تنگستان پیش‌بینی کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که دغدغه مردم ساحل‌نشین استان بوشهر ته لنجی و کالاهای ملوانی است در این زمینه چه اقدام‌هایی انجام داده‌اید افزود: باید بین منافع ملی و معیشت مردم ساحل‌نشین تعادلی ایجاد کنیم مردم ساحل‌نشین در بنادر استان بوشهر هیچ راه معیشتی در هیچ‌یک از بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن برای آن‌ها وجود ندارند.
شهریاری خاطرنشان کرد: تنها راه معیشت ساحل‌نشینان استان بوشهر صفاری یا صیادی است سهمیه ملوانی که قانونمند است و مقررات صادرات و واردات جایگاه قانونی خود را نیز دارد.
شهریاری گفت: باید مجدداً با مسئولین امر از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و با گمرک ایران بنشینیم و راهکاری مناسب برای حل مشکل ته لنجی بیندیشیم.
وی اضافه کرد: راهکار جدید باید این باشد که از طرفی معیشت ملوانان و ساحل‌نشینان را به‌طور کامل تأمین و از طرف دیگر مقدار و نوع کالاها ملوانی و ته لنجی باید به‌گونه‌ای باشد که به اقتصاد و تولید ملی ضربه نزند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590379
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد