۷ سال پیش

فرهنگیان از لحاظ حقوق و مزایا هم ردیف دانشگاهیان می شوند
اطلاعات بیشتر

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان کشور از لحاظ حقوق و مزایا هم ردیف دانشگاهیان می شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا کفاش گفت: یکی از دغدغه های جناب وزیر ارتقای شغلی فرهنگیان ومعلمان ماست ویکی ازبرنامه های این وزارتخانه همردیفی شغل معلمان آموزش و پرورش با اساتید دانشگاهی است که امیدواریم با شروع مجلس جدید این خواسته فرهنگیان ما در خصوص برداشته شدن فاصله هم ردیفی با دانشگاهیان محقق شود.
وی همچنین با اشاره به وضعیت پیش دبستانی درآموزش وپرورش گفت: پیش دبستانی به لحاظ قانون به آموزش وپرورش واگذار گردید ودیگر سازمان بهزیستی مسؤل نیست ودفتر آموزش پیش دبستانی درمعاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش تشکیل شده ودرحال برنامه ریزی است، البته هنوز الزامی نیست ولی از سوی این دفتر مفاهیم برنامه ریزی وآموزش، گروه هایی تشکیل داده اند تا به توانند متون آموزش یک نواختی منطق با تربیت اسلامی برای نوآموزان آماده بکنند که این کار بصورت منسجم درحال انجام است که امیدواریم حاصل این تلاش برای مهرماه اجرایی شود.
معاون تربیتی وزیر درخصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: اولیاء ومعلمان عزیز دانش آموزان ما را به سمتی هدایت کنند که به علاقه مندند، امروزه بیشتر دانش آموزان ما به دنیای کسب و کار بیشتر علاقه مندند تا به پزشکی ویا ... بنابراین دانش آموزان را به سمت رشته های فنی وصنایع بومی ومحلی تشویق کنید که بهتر وزودتر به خواسته های خود می رسند چرا که یاد گیری یک مهارت کاری آنان را زودتر به سرمایه ومعیشت خوب می رساند تا تحصیلات دانشگاهی.
کفاش درادامه افزود: بزرگترین کار تربیتی این است که به فرزندان خود سپاسگزاری را یاد بدهیم و از آن ها بخواهیم و اگر ما زبان سپاسگزاری نداشته باشیم وزبان ما طلبکارانه باشد در برابر پروردگار عالم پیشانی برخاک نخواهیم گذاشت. درتغالیم دینی ما هست که بوسه بر دست پدر، مادر، کارگر ومعلم از بوسه های تأکید شده ایست که خداوند آن را دوست دارد.
معاون وزیر درخصوص محور توسعه یک کشور گفت: محور توسع یک جامعه وکشور نیروی انسانی است، نیروی انسانی را هم آموزش وپرورش تربیت می کند. اگر امروز بزرگانی در جامعه داریم دست پرورده آموزش وپرورش اند. یک میلیون ویکصد هزار فرهنگی بیش از  13 میلیون دانش آموز را زیر پوشش تربیتی خود دارد که به فرموده مقام معظم رهبری که اگر خانواده آن ها را هم به ان اضافه کنیم جامعه بزرگی هستیم که هیچ جامعه ای با آن برابری نمی کند. ما فرهنگیان تأثیر گذاریم. اگر می بینید در وقت انتخابات به سراغ ما می آیند می دانند سخن ما، کفتار ما تأثیر گذار است. واگر نسبت به رئیس اداره ومدیر یک مدرسه در آموزش وپرورش حساس اند می دانند که آموزش وپرورش نقش ایجاد انقلاب را درجامعه دارد، می دانند بیش از 36 هزار دانش آموز شهید دست پرورده همین آموز وپرورش است.
وی گفت: چه شده است بعضی ها که درشعار نام معلمان در راس گفتارشان هست ولی درتنظیم بودجه این قشر زحمت کش را فراموش می کنند.
کفاش افزود: اگرقشر فرهنگی و دانش آموز در میدان باشند انقلاب بیمه است. و اگر این دوقشر با جامعه وانفلاب قهر کند شکست آن جامعه حتمی خواهد بود.
وی با تشکر ازتلاش مثبت رئیس وشورای آموزش و پرورش کلاردشت گفت: جامعه فرهنگیان جامعه زیاده خواه وپرمدعایی نیست، موی سپید مردان پیش کسوت ما توجه، جایگاه واحترام می خواهد. آنچه خواسته جامعه فرهنگیان منزلت است.
کفاش درپایان باحضور درجمع فرهنگیان و دلجویی از حجت الله حدادیان ،معلم پیشکسوت 95 ساله کلاردشتی، دست وی را به رسم احترام بوسید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=589643
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد