۷ سال پیش

قانون جامع ایثارگران از فروردین در آموزش‌وپرورش اجرا می‌شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون وزارت آموزش‌وپرورش گفت برای اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگری در این وزارتخانه 55 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار کرد: 28 هزار جانباز در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند که 12 هزار نفر از آنها جانباز بالای 25 درصد بوده و باید هزینه‌های درمان را پرداخت کنند.
وی افزود:‌ ماده 51 قانون جامع ایثارگران از فروردین سال جاری در حال اجراست برای اجرای ماده 51 قانون خدمات ایثارگران در آموزش و پرورش که شامل 25 هزار نفر می‌شود 55 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری معوقات سال‌های گذشته با تأمین اعتبار از سوی سازمان مدیریت پرداخت شود.
به گزارش میزان بر اساس ماده 51 قانون جامع ایثارگران تمام دستگاه‌های اجرائی مشمول اين قانون موظفند به شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان شاغل مبلغي معادل 25 درصد حداقل حقوق كاركنان دولت را كه هر ساله توسط دولت تعيين مي‌شود، به عنوان فوق العاده ايثارگری به طور ماهانه پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=645484
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد