۷ سال پیش

قانون جامع ایثارگران دی ماه امسال نهایی می شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهایی شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران در دی ماه امسال خبر داد.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز شنبه در دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در بنیادشهید افزود: این قانون اکنون در حال انجام است اما به طور کامل در دی ماه امسال توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و پس از آن به دستگاه ها ابلاغ می شود.
وی در ادامه در خصوص نشست امروز گفت: یکی از برنامه های این نشست تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در دانشگاه آزاد نیز این شورا تشکیل می شود.
شهیدی با اشاره به تشکیل این شورا در تمام دستگاه های اجرایی اظهار کرد: تشکیل شورای یاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری تهران و سازمان بسیج مستضعفان به عنوان اولویت های ما در سال 95 است.
وی تصریح کرد: در ماده63 قانون جامع ایثارگران، تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز آمده است؛ ضمن اینکه در این ماده قانونی اعضای آن مشخص شده است.
معاون رئیس جمهوری در خصوص تشکیل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نیز گفت: نخستین جلسه این شورا در مهر امسال برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این شورا با حضور وزیران کشور، بهداشت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، 2نماینده از مجلس شورای اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و دو نفر از حوزه علمیه برگزار می شود.
**118 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد
شهیدی به تحصیل 118 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: 560 تن از اعضای هیات علمی و 2 هزار و 214 از کارکنان این دانشگاه نیز از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.
دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید ترک نژاد بنیاد شهید برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654806
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد