• ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان ۶۷ درصد افزایش یافت

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان ۶۷ درصد افزایش یافت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان افزایش 67 درصدی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی خسروی درباره جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۲۰۵ هزار تومان تعیین شده است؛ و همچنین سقف تعهدات بیمه تکمیلی ۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است.

آقای خسروی ادامه داد: بیمه‌شدگانی که تاکنون، تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ بوده‌اند می‌توانند از تاریخ اول آذر ۱۴۰۱ با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت، به صورت آنلاین از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه مشخصات افراد تحت پوشش که تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند در سامانه وجود دارد و قراردادشان به صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد گفت: این افراد نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند. اما افرادی که تاکنون، تحت پوشش بیمه تکمیلی نبوده‌اند و مایل هستند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند، سه ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر کانون‌ها نسبت به ثبت مشخصات خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ افزود: همچنین برای افرادی که درخواست لغو عضویت در بیمه تکمیلی دارند مهلت سه ماهه‌ای در نظر گرفته شده است و چنانچه حق بیمه‌ای از مستمری آن‌ها کسر شده باشد عیناً به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تعهدات قرارداد جدید بازنشستگان به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2665706
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد