۷ سال پیش

لایحه اصلاحیه قانون کار از مجلس پس گرفته شود

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور بازگشت هرچه سریع‌تر اصلاحیه قانون کار از مجلس به دولت را خواستار شد و تاکید کرد: بدون تأمین نظر همه شرکای اجتماعی اصلاح و تصویب قانون کار ممکن نیست.

جهت مشاهده اخبار قانون کار اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ هادی ابوی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: اصلاحیه پیشین قانون کار که در دولت قبل تهیه و از مجلس پس گرفته شده بود دوباره از سوی وزارت کار به مجلس ارسال شده است.
وی ادامه داد: تاکید گروه‌های کارگری همواره بر این بوده که آئین نامه قبلی قانون کار با اخذ نظرات تشکل‌های کارفرمایی و کارگری تهیه و به مجلس فرستاده شود.
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور گفت: آئین نامه قبلی که دوباره از سوی وزارت کار به مجلس ارسال شده اگر اصلاحی هم در این آئین نامه صورت گرفته باشد بدون اطلاع و مشورت با دیگر شرکای اجتماعی بوده است.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برخلاف دولتی‌ها و وزارت کار با تشکل‌ها و نهادهای مردمی ارتباط قوی‌تر و محکم‌تری دارند، افزود: موضوع ارسال اصلاحیه قانون کار به مجلس بدون نظر کارگران و کارفرمایان بوده است.
ابوی در ادامه با اشاره به کمرنگ شدن ارتباط دولت با تشکل‌ها و نهادهای مردمی از دولتمردان خواست تا به وضع معیشت اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه توجه بیشتری داشته باشند.
وی متذکر شد: توقع و انتظاری که کارگران از بدنه دولت در بخش‌های کار، تولید و صنعت دارنداینکه در کنار برجام، مذاکرات هسته‌ای و دیگر مسائل کلان کشور بهبود وضع معیشت گروه‌های کم درآمد را هم ببینند.
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ادامه داد: ارتباط دولت با تشکل‌های کارگری و نهادهای مردمی از سال گذشته به این طرف کمرنگ شده و شاید بتوان دلیل این امر را عدم اجرای برجام و محقق نشدن وعده‌های دولت دانست.
وی تصریح کرد: انتظار جامعه کارگری از دولت اینکه از نهاهای مدنی و مردمی، تشکل‌ها و سمن‌ها فاصله نگیرد و از همراهی این نهادها در تصمیمات کلان کشور استفاده کند.
ابوی یادآورشد: وزرا باید به نهادهای مردمی زیر مجموعه خود نزدیک شوند و از بخش‌های مختلف صنعت، تجارت و تولید برای حضور در نشست‌های تخصصی و هم اندیشی دعوت کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658392
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد