• ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم استخدام تعداد زیادی نیرو در سازمان محیط زیست کشور

لزوم استخدام تعداد زیادی نیرو در سازمان محیط زیست کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دریافت سالانه مجوز استخدام 300 نیرو در سازمان محیط زیست

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مسئول بازرسی یگان حفاظت کشور گفت: ضروری است تا استخدام نیرو در سازمان محیط زیست کشور به یک باره انجام شود تا کمبود نیروی محیط بان رفع شود.

مسئول بازرسی یگان حفاظت کشور با اشاره به کمبود نیروی محیط‌بان در کشور اظهار کرد: نیاز است که با توجه به تعداد قابل توجه بازنشستگی‌ها، سالانه مجوز استخدادم تعداد زیادی نیرو گرفته شود تا تاثیرگذار باشد و در این میان فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست گزینه مناسبی هستند.

به گزارش ایسنا، جواد سلیاری مسئول بازرسی یگان حفاظت کشور در یک برنامه رادیویی بااشاره به روز ملی محیط بان اظهار کرد: کمبود نیرو از جمله مشکلات این حوزه است. در ایران بالغ بر ۳۰۹ منطقه حفاظت شده وجود دارد که توسط محیط بانان حفاظت می‌شود.

وی با تاکید براین که حدود ۲۸ میلیون هکتار منطقه توسط محیط بانان باید حفاظت شود افزود: بر اساس استاندارد هر هزار هکتار یک محیط بان نیاز دارد که در ایران و در بسیاری از کشورها این تعداد نیرو تامین نشده است. 

این دکترای علوم مهندسی محیط زیست ضمن اشاره به تعداد حدود ۳۵۰۰ نیروی محیط بان در ایران تاکید کرد: این کار بسیار پرمشغله و حساس است که توسط این تعداد نیرو انجام می‌شود. همچنین کمبود امکانات، بودجه و مسائل اجتماعی و اقتصادی از دیگر مشکلات این حوزه است. 

سلیاری به استخدام محیط بان به عنوان یک راهکار اشاره کرد و گفت: هر سال می‌توان مجوز استخدام ۳۰۰ نیرو دریافت شود اما همین مقدار هر ساله بازنشسته می‌شوند و عملا تغییری رخ نمی‌دهد. باید روند استخدام طوری باشد که به یکباره تعداد زیادی نیرو استخدام شود تا بتواند کمک کننده باشد. 

وی با اشاده به فعالیت فارغ التحصیلان رشته‌های محیط زیست در این زمینه افزود در حال حاضر دیپلم محیط بانی استخدام می‌کنیم. این استخدام از طریق آزمون متمرکز دستگاه‌ها به صورت فراگیر از طریق سازمان سنجش انجام می‌شود.  

سلیاری در پایان تصریح کرد: علاقمندان به این حوزه می‌توانند در هنرستان‌ها تحصیل کرده و به صورت آماده وارد این سیستم شوند. همچنین تامین بودجه و اعتبارات، خودرو، موتورسیکلت و امکانات نوین در کنار مدیریت صحیح می‌تواند به این حوزه کمک کننده باشد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2746800
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k