• ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا قبل از مهر

لزوم تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا قبل از مهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اولویت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور) گفت: با توجه به اینکه مجلس اغاز به کار کرده است، درخواست تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا قبل از مهر را داریم.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور) در تماس با خبرنگار ایلنا، به لزوم تصویب طرح ساماندهی قبل از پایان مهر اشاره کرد و گفت: از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس توقع داریم طرح ساماندهی را با اولویت بالا مصوب کرده و به صحن بیاورند تا به تصویب نهایی برسد؛ از روز گذشته (بیست و نه شهریور) مجلس آغاز به کار کرده و یکی از مهم‌ترین مسائل، تصویب همین طرح ساماندهی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

او ادامه داد: چالش‌های جاری کشور نباید مانع تصویب طرح ساماندهی شود؛ نمایندگان نباید به هیچ بهانه‌ای تصویب این طرح را عقب بیندازند؛ براساس وعده‌ی رئیس مجلس، قرار بود طرح در مرداد به تصویب برسد؛ حالا دو ماه تاخیر به وجود آمده؛ انتظار داریم قبل از پایان مهر کار را تمام کنند.

به گفته وی، دست‌های مافیا و حامیان پیمانکاران در این مدت بیکار ننشسته‌؛ از تعدیل نیروها گرفته تا تغییر قراردادها، کارسازی کرده‌اند تا کارگران زحمتکش مشمول تبدیل وضعیت نشوند؛ نمایندگان مجلس بیش از این تعلل نکنند.

اناری با بیان اینکه هزاران کارگر نفر بیش از یکسال است در انتظار تصویب این طرح هستند، گفت: در روزهای میانی شهریور نایب رئیس کمیسیون اجتماعی قول داد بعد از خاتمه تعطیلات مجلس، طرح ساماندهی اولین طرحی است که از کمیسیون به صحن خواهد آمد؛ الوعده وفا؛ کارگران شرکتی و پیمانکاری در انتظار عمل به این وعده‌ها هستند.

وی در پایان گفت: هیچ چالش و اتفاقی در کشور نباید مانع از تحقق وعده‌ها به میلیون‌ها کارگر زحمتکش شود؛ از مجلس انتظار داریم به هیچ بهانه و دلیلی کار را عقب نیاندازند؛ باید اول آبان ابلاغ اجرایی طرح به دست تمام نهادها برسد و مقدمات کوتاه شدن دست‌های واسطه فراهم آید.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2635195
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k