۷ سال پیش

لزوم تغییر دیدگاه داوطلبان نسبت به استخدام در هلال‌احمر
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تدوین و اجرای برنامه پنجساله جمعیت هلال احمر خبر داد.

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا از جمعیت هلال احمر، سید امیرمحسن ضیائی در همایش سه روزه تدوین برنامه پنجساله هلال احمر با اشاره به اینکه تشکیل کارگروههای تدوین برنامه پنجساله بخش کوچکی از کاری است که این جمعیت پیش رو دارد، گفت: تدوین برنامه پنجساله دریچه ای برای انجام کارهای بعدی است و این برنامه سند و میثاقی میان ما در داخل و خارج از جمعیت است بنابراین از این پس تمامی فعالیت ها براساس برنامه پنجساله تدوین شده اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه پنجساله هلال احمر از روز شنبه ٢٦ تیرماه فاز جدید خود را آغاز می کند، بیان کرد: در این فاز اعضای جدید به اعضای کارگروهها اضافه می شود تا از دیدگاه های آنها برای تدوین برنامه ها استفاده شود.

ضیائی به برگزاری همایش دیگری در قالب همایش تدوین برنامه پنجساله هلال احمر در مکانی خارج از تهران اشاره و تصریح کرد: از مهرماه امسال برنامه هایی جدید و عملیاتی را پیش رو خواهیم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر به وجود ظرفیت های فراوان درون جمعیت هلال احمر نیز اشاره کرد و یادآور شد: از ظرفیت های موجود در هلال احمر برای تصمیم گیری ها استفاده می شود و یکی از مزایای برگزاری این همایش، شناسایی افراد توانمندی است که می توان از وجود آنها در جهت اعتلای فعالیت ها و برنامه های جمعیت هلال احمر استفاده کرد.

ضیائی تاکید کرد: هر جایی که به جوانان اعتماد شده، نتیجه ای مثبت از آن حاصل شده است، بنابراین باید به جوانان به عنوان سرمایه ای بزرگ اعتماد کرد چراکه با فعالیت آنها آینده ای درخشان در انتظار جمعیت هلال احمر خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: برنامه های مناسب و متعددی از سوی سایر جمعیت های ملی تعریف و تدوین شده است و این برنامه ها به صورت مکتوب در فدراسیون وجود دارد که در نگارش آنها جمعیت هلال احمر ایران نیز نقش داشته است و ما می توانیم از آن برنامه ها در جمعیت استفاده کنیم.

ضیائی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از برنامه های تدوین شده در کارگروهها از سوی جمعیت های ملی مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: ظرفیت بسیار مناسبی برای مکتوب کردن این برنامه ها فراهم شده تا با نگارش آنها در جهت پیشبرد اهداف جمعیت های ملی بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه پس از تدوین برنامه های پنجساله جمعیت، گزارش های سالانه جمعیت را خواهیم داشت، افزود: همزمان با آن آمایش سرزمینی، برش هاس استانی و کلان منطقه ای را انجام می دهیم و در این زمینه می توان فرصت ها و تهدیدها را نیز بررسی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مطمئنا برنامه هایی که درکمیته تدوین برنامه پنجساله هلال احمر نگارش می شود، اجرا خواهد شد، گفت: از این پس دغدغه اجرای برنامه ای تدوین شده را خواهیم داشت تا با اجرای آن، سازمانی پویا و زنده را از جمعیت هلال احمر ترسیم کنیم.

ضیائی هلال احمر را سازمانی داوطلبانه عنوان کرد و ادامه داد: نباید از فعالیت های داوطلبانه دور شویم چراکه هدف اصلی جمعیت انجام فعالیت های داوطلبانه است و با توجه به اینکه این جمعیت بزرگترین سازمان مردم نهاد با پایه داوطلبی است در صورت عدم انجام فعالیت های داوطلبانه هلال احمر از هدف اصلی خود دور شده است.

وی با اشاره به اینکه باید تدوین برنامه پنجساله هلال احمر را به فال نیک بگیریم تاکید کرد: برای بازگشت به اصل خود، نیازمند اجرای برنامه های تدوین شده هستیم و این برنامه ها طی سالهای آینده جنبه عملیاتی پیدا می کند و با اجرای آن نگاه مردم نسبت به هلال احمر صرفا از خدمات امداد و نجات و داروخانه به سایر فعالیت های این جمعیت نیز سوق پیدا می کند.

رئیس جمیت هلال احمر با بیان اینکه ورود به هلال احمر دریچه استخدام نیست بلکه نهاد توانمندسازی افراد است، اظهار کرد: در واقع داوطلبان هلال احمر پس از کسب توانمندی های لازم، زندگی خود را بر مبنای فعالیت های بشردوستانه در عین داوطلب محوری ادامه می دهند، بنابراین باید دیدگاه داوطلبان نسبت به استخدام ها تغییر پیدا کند.

ضیایی بیان کرد، بارها گفته شده فعالیت داوطلبانه در هلال احمر که اصل و بنیان تشکیل جمعیت های ملی است؛ به مثابه یک سفر است و افرادی که به عنوان داوطلب، سفر می کنند نباید در یک نقطه ثابت باقی بمانند و در نظر داشته باشند که والاتر از انجام خدمات داوطلبانه، نشر و گسترش آن است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=633551
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد