۷ سال پیش

لزوم توجه به اشتغال روستائیان در منطقه ویژه اقتصادی
اطلاعات بیشتر

 

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی، شرایط برای ایجاد اشتغال مردم هم باید فراهم شود، گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی در روستاها می توان آنها را در این مهم نیز سهیم کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر امروز(۱۴ شهریور) در دیدار با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه خشکسالی چندین ساله در خراسان جنوبی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم به خصوص روستائیان شده است، گفت: در حال حاضر اگر طوری برنامه ریزی شود که مردم هم در منطقه ویژه اقتصادی شریک باشند بسیار خوب خواهد بود.
وی با بیان اینکه با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی، شرایط برای ایجاد اشتغال مردم هم باید فراهم شود، گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی در روستاها می توان آنها را در این مهم نیز سهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خیلی از صنایع کوچک تبدیلی را می توان به روستاها برد و از این طریق مردم را به درآمد آبرومندانه رساند، اظهارداشت: اگر مردم را در کار خود در منطقه ویژه اقتصادی سهیم کردید کار بزرگی انجام داده اید.
آیت الله عبادی با بیان اینکه اقتصاد را خود مردم باید بچرخانند، افزود: مشاغل باید عادلانه بین مردم توزیع شود تا همه از مزایای آن بهره مند شوند و دل گرم باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663644
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد