۷ سال پیش

لزوم توجه ویژه به اشتغال روستاییان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس شورای عالی خراسان رضوی گفت: ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


‌به گزارش ایسنا، ‌غلامرضا بصیری‌پور شامگاه گذشته در ‌اولین نشست مشترک نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی استان و روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به فراهم کردن تسهیلات برای ارائه به روستاییان استان، عنوان کرد: دو سال گذشته مدیر بنیاد برکت مقرر کردند که ۱۵۰ میلیارد تومان به این منظور در اختیار استان قرار دهند و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز با توجه به ظرفیت‌های خراسان رضوی تامین شود.
وی به آماده شدن ۲۰۰۰ میلیارد تومان طرح برای استفاده از این بودجه در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف اشاره و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی اقدام بسیار مهمی است، اما باید شرایط لازم برای این موضوع فراهم باشد.
رئیس شورای عالی استان ادامه داد: در حال حاضر محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی استان حائز اهمیت است، البته باید توجه داشت اشتغال‌هایی ایجاد شود که روستاییان توان پرداخت اقساط تسهیلات را داشته باشند.
بصیری‌پور در خصوص انواع تسهیلاتی که در اختیار روستاییان قرار داده می‌شود، تصریح کرد: طبق بررسی‌ها مشخص شده بیشترین تسهیلاتی که می‌تواند در اختیار روستاییان قرار داده شود از نوع تسهیلات مشارکتی بوده و در حال حاضر مهم‌ترین نکته برای ما ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها و به خصوص روستاها است.
وی به تضعیف شوراها در برنامه توسعه ششم توسعه اشاره و اضافه کرد: طبق این برنامه شوراها روزبه‌روز ضعیف‌تر شده و درآمد شهرداری‌ها نیز دچار مشکل می‌شود که می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.
رئیس شورای عالی خراسان رضوی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه دولت اعتماد مردم است، گفت: اگر می‌خواهیم اعتماد مردم ادامه‌دار باشد باید شوراها و دهیاری‌ها نقش تأثیرگذاری داشته باشد خارج از مسائل جناحی و در قالب گفتمان درونی و خانوادگی برای این موضوع هم‌اندیشی شود.
بصیری‌پور کشور را در امنیت کامل دانست و افزود: اگر افرادی می‌خواهند مسائل سیاسی را واحد جریان دهیاری کنند به امنیت آسیب می‌زنند و در حال حاضر مجمع نمایندگان استان کاملا شورایی اداره می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان زیادی است که درخواست تشکیل جلسه با نمایندگان مجلس را داشته‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر ذهنیتی وجود دارد که شوراها باید تضعیف شوند به عنوان مثال تعداد افراد شوراهای شهر مشهد از ۲۵ به ۱۵ نفر کاهش پیدا کرده که این موضوع می‌تواند بر قدرت تصمیم‌گیری و اجرایی شوراها تاثیر بگذارد.
بصیری‌پور با اشاره به اینکه اعتقاد ما بر پارلمان شهری و مدیریت یکپارچه آن است، ادامه داد: در برنامه ششم توسعه شهرداری‌ها موظف هستند درآمد خود را به خزانه دولت واریز کرده که برای وصول درآمد با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658367
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد