۷ سال پیش

لزوم ساماندهی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

علی رستمیان می‌گوید: با توجه به این که حق آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در سالهای گذشته تضییع شده است، بایستی جذب آنها در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


«علی رستمیان»، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با تجمع روزهای اخیر آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و دیدار آنها با نمایندگان مجلس گفت: ما در کمیسیون اجتماعی از خواسته‌های برحق آموزش‌دهندگان حمایت می‌کنیم.
وی ادامه داد: این آموزش‌دهندگان بایستی سازماندهی شوند و پیشنهاد ما این است که  اینها در اولین برنامه جذب نیرو در آموزش و پروش قرار بگیرند، چرا که هم سالهای بسیار را صرف سوادآموزی کرده اند و هم در این راه صاحب تجربه بسیار هستند.
رستمیان با بیان این مطلب که حق این آموزش‌دهندگان در سالهای گذشته تضییع شده است، افزود: آموزش و پرورش نباید با اینها برخورد سیاسی کند. متاسفانه در حال حاضر حتی مدارکشان را به آنها تحویل نمی‌دهند که بتوانند در دیوان عدالت اجتماعی شکایت کنند.
نماینده مردم لرستان در مجلس دهم در پاسخ به این پرسش که در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش اظهار داشته ردیفی برای جذب این آموزش‌دهندگان نیست، چگونه قرار است جذب شوند، گفت: بایستی علاوه بر طرح بحث جذب در مجلس با وزارتخانه آموزش و پرورش نیز گفتگو کنیم و در حال حاضر نیز نامه ای از جانب کمیسیون اجتماعی مجلس برای وزیر آموزش و پرورش ارسال کرده‌ایم و خواسته ایم که در رابطه با لزوم ساماندهی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در مجلس حاضر شده و با نمایندگان ملت در این رابطه تعامل کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652022
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد