• ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

متولدین سال ۶۹ به قبل مشمول خرید خدمت سربازی شدند

متولدین سال ۶۹ به قبل مشمول خرید خدمت سربازی شدند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شرایط مشمولان خدمت نظام وظیفه عمومی اعلام شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: متولدین سال‌های ۱۳۶۹ به قبل می‌توانند مشمول خرید خدمت سربازی شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد کولیوند پیش‌ از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار داشت: فرد مشمول خدمت مقدس سربازی فردی است که ۱۸ سالگی خود را تمام و در نخستین ماه از سن ۱۹ سالگی مشمول خدمت قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به شرایط تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان که به سن سربازی رسیده‌‌اند، گفت: این افراد باید به معاونت وظیفه انتظامی استان با در دست داشتن گواهی از دبیرستان یا دانشگاه محل تحصیل مراجعه و درخواست معافیت از سربازی کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: برای دانشجویانی که در مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل می‌کنند از سوی معاونت وظیفه عمومی ۲ نیم ترم سال به صورت جدا به این افراد اجازه تحصیل داده می‌شود.
وی گفت: برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی پیوسته هستند باید حداقل ۱۰۰ واحد گذرانده و معدل آن‌ها نیز بالای ۱۲ باشد تا بتوانند از این ظرفیت معافیت سربازی استفاده کنند.
کولیوند با اشاره به اینکه دانشجوی کارشناسی ارشد نیز باید حداقل ۱۸ واحد را با معدل بالای ۱۴ گذرانده باشند، افزود: این افراد هم می‌توانند از این ظرفیت برای معافیت سربازی و ادامه تحصیل استفاده کنند.
وی در مورد شرایط افرادی که در مقطع دکترا تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: افرادی که در مقطع دکترای حرفه‌‌ای هستند باید ۱۸۰ واحد با معدل بالای ۱۴ را گذرانده باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: اعزام مشمولان خدمت سربازی دارای مدرک کاردانی که قبلاً یکم هر ماه انجام می‌شد از ۲۰ مرداد ماه امسال به صورت همزمان با مشمولان دیپلم و زیردیپلم و در ۱۹ هر ماه اعزام می‌شوند.
وی به شرایط خرید سربازی نیز اشاره کرد و گفت: خرید خدمت برای مشمولان غایب از متولدین ۱۳۶۹ به قبل که ۸ سال متوالی از غیبت آنها می‌گذرد دارای شرایط خرید خدمت هستند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: برای مشمولان به ازای هر سال غیبت مازاد ۱۰ درصد به عنوان جرایم به مبلغ اعلامی اضافه می‌شود.
وی گفت: برای مشمولان غایب متاهل نیز ۵ درصد و برای متاهلین دارای هر فرزند ۵ درصد از کل مبلغ کسر می‌شود.
کولیوند افزود: مبلغ جرائم به دو صورت نقدی و قسطی انجام می‌شود و  اگر افراد بخواهند به صورت اقساط  پرداخت کنند به صورت ۲۴ ماهه است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=661933
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد