۷ سال پیش

مجوز استخدام برای مدال آوران المپیک و پارالمپیک
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام مدال آوران المپیک و پارالمپیک

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید


 معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد کسانی که در بازی‌های المپیک، پارالمپیک و باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی و جهانی موفق به کسب مقام اول می‌شوند به استخدام وزارت ورزش و جوانان درخواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید مناف هاشمی در نشست مطبوعاتی، اظها‌ر کرد: با توجه به این که امسال با رویدادهای مهمی همچون المپیک و پارالمپیک مواجه هستیم، تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم همانند المپیک لندن دل مردم را شاد کنیم و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

وی یکی از هدفگذاری‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان در سال المپیک و پارالمپیک را ایجاد انگیزه برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک بیا‌ن‌ کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: ما برای این که بتوانیم انگیزه قهرمانان را برای کسب مدال آوری در این رویداد مهم افزایش دهیم، حتی سعی کردیم تعداد جوایز نقدی را نسبت به المپیک و پارالمپیک لندن با توجه به محدودیت‌هایی که دولت داشت افزایش دهیم، به طوری که اگر ما به مدال آوران لندن 200 سکه برای مدال طلا، 150 سکه برای نقره و 100 سکه برای برنز اختصاص دادیم این دوره برای مدال آوران طلا، نقره و برنز این مقدار به 300، 200 و 120 سکه افزایش پیدا کرده است. تقریبا یک رشد 50 درصدی را در پاداش مدال آوران در نظر گرفتیم و این اتفاق بسیار خوبی برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک است.

مناف هاشمی همچنین از یکی دیگر از پاداش های مدال آوران را اهدای زمین عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز جلساتی را با سازمان راه و شهرسازی داشتیم و تصمیم بر این گرفته شد برای این که بتوانیم انگیزه مدال آوران را برای کسب عنوان قهرمانی در رویدادهای مهمی مثل المپیک و پارالمپیک ارتقا دهیم پاداش‌هایی همانند اهدای زمین در نظر گرفتیم و به همین منظور طبق جمع بندی که با مدیریت راه و شهرسازی داشتیم یک پلاک زمین به صورت توافقی در شهرهای جدید همانند پردیس، پرند و شهرک‌هایی که در حال ساخت و ساز است برای مدال آوران پیش‌بینی شده است که قرار بر این است کسانی که موفق به کسب عناوین اول تا سوم شوند با تخصیص 120 میلیون تومان این زمین‌ها به صورت بلاعوض به آنها تحویل داده شود. البته مابقی هزینه زمین را باید خود مدال آوران پرداخت کنند. ما تنها در حدود 120 میلیون تومان می‌توانیم برای خرید زمین توسط راه و شهرسازی اختصاص دهیم. این پاداش به نظر من به عنوان یکی از اصلی‌ترین پاداش‌هایی است که می‌توان برای ورزشکاران ایثارگر و تلاشگر در بازی‌های المپیک و پارالمپیک در نظر گرفت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در ادامه از استخدام قهرمانان المپیک و پارالمپیک، باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی، پاراآسیایی و جهانی خبر داد و خاطر‌ نشان کرد: همان طور که قانون سرباز قهرمان را در طی رویدادهای قبلی به تصویب رساندیم و اعلام کرده بودیم کسانی که در رویدادهای مهمی همچون پارالمپیک، المپیک و باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی و جهانی افتخار آفرین باشند از معافیت سربازی برخوردار می‌شوند در این دوره نیز به دنبال تصویب آیین‌نامه‌ ای هستیم که برای مدال آوران در حوزه استخدامی قوانینی را به تصویب برسانیم تا کسانی که بتوانند در چنین رویدادهای مهمی صاحب عناوین اول تا سوم شوند به استخدام وزارت ورزش و جوانان در آیند. البته این آیین‌نامه‌ هم اکنون در کمیسیون فنی دولت به تصویب رسیده است و در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی است. طبق قولی که به ما داده شده است ظرف دو هفته‌ آینده این آیین‌نامه‌ در دستور کار قرار می‌گیرد. ما امیدواریم که این آیین‌نامه‌ تا قبل از اعزام ورزشکاران المپیکی به تصویب برسد، زیرا این مساله یکی از بزرگترین عوامل انگیزشی برای ورزشکاران ما جهت کسب عناوین بهتر در المپیک و پارالمپیک خواهد بود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ا‌دا‌مه‌ داد: به جز مبلغ 10 میلیونی که کمیته ملی المپیک به کسانی که موفق به کسب سهمیه المپیک می‌شوند و حقوق دو میلیونی که کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در نظر گرفته است، من شنیده ام که قرار است کسانی که در المپیک بتوانند روی سکو قرار بگیرند به نفرات اول 10 هزار دلار، نفرات دوم پنج هزار دلار و نفرات سوم سه هزار دلار به عنوان پاداش از سوی کمیته ملی المپیک اهدا شود. این ها همه در جهت افزایش انگیزه ورزشکاران ما در رویدادهای المپیک و پارالمپیک است.

وی همچنین ا‌ضافه‌ کرد‌: در خصوص اهدای کفش طلا که مبلغ آن 80 تا 100 میلیون تومان است، تفاهمنامه ای با کفش ملی به امضا رسیده است تا کسانی که بتوانند به مدال طلا دست پیدا کنند این کفش طلا به آنها اهدا شود. اینها همه در جهت تشویق مدال آوران در صحنه‌های المپیک و پارالمپیک است تا بتوانیم ورزشکاران خود را با شرایط بهتری راهی این دو رویداد مهم کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در‌ رابطه با پروژه‌ های عمرانی ، عنوان کرد : در این زمینه همان طور که قبلا اشاره کرده بودم با توجه به اعتباراتی که دریافت می‌کنیم ما بیش از 200 پروژه‌ در طول یک سال نمی توانیم به بهره‌برداری برسانیم. البته تلاش ما بر این است تا پایان سال 95 با توجه به این که خیرین نیز امسال طبق قانون جدید می‌توانند در بهره‌برداری رساندن پروژه‌ ها به وزارت ورزش و جوانان کمک کنند ما بنا داریم امسال با کمک خیرین بین 500 تا 600 پروژه‌ را تا پایان سال 95 به اتمام برسانیم. قطعا اتمام این تعداد پروژه‌ تنها با بودجه ابلاغی از سوی دولت به وزارت ورزش و جوانان امکان پذیر نیست و بدون کمک خیرین ما قادر نیستیم که گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

وی تصریح کرد: همان طور که سال گذشته ما همایشی را برای خیرین در پایان سال برگزار کردیم دومین همایش را نیز در استان‌هایی که از خیرین بیشتری برخوردار هستند همانند یزد، کرمان ، اصفهان، فارس یا تهران این همایش را برگزار خواهیم کرد تا از خیرین استان‌ها و مدیران کل آنها تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بودجه‌های جاری نیز ، خاطر‌ نشان کرد: ما امسال در بودجه جاری 42 درصد رشد اعتبارات داشتیم که این مساله از نظر ما بسیار راضی کننده بوده است. البته ما در جلساتی که با سازمان مدیریت و دولت داشتیم منتظر ابلاغ بودجه سال 95 هستیم که قطعا با حمایت‌های دکتر جهانگیری، نوبخت و با پیگیری های دکتر گودرزی تلاشمان بر این است تا در شش ماه اول سال که رویدادهای مهمی را پیش‌رو داریم حداقل دو سوم از اعتبارات را دریافت کنیم تا بتوانیم بدون هیچ گونه دغدغه‌ تمام اردوها را برگزار و فدراسیون‌ها با کمترین مشکل خود را برای رویداد مهم المپیک و پارالمپیک آماده کنند. من معتقدم که در شش ماه دوم سال به بودجه زیادی نیاز نداریم و باید بتوانیم اعتبارات خود را در شش ماه اول سال افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به این که تمام حواله‌های قهرمانان گذشته تا پایان خرداد ماه به آنها پرداخت خواهد شد، بیا‌ن‌ کرد: همان طور که سال گذشته ما یک مقدار از حواله ها را به قهرمانان پیشین پرداخت کردیم به دلیل مشکلات نقدینگی که داشتیم در سال جاری از اردیبهشت ماه 50 درصد از این حواله‌ها به قهرمانان اختصاص داده شده است و بنا داریم ظرف دو هفته‌ آینده یعنی تا اواسط خرداد ماه و شاید اواخر خرداد ماه تمام حواله های قهرمانان را نقد کنیم. به‌ هر‌ حال در سال 94 ما شرایط مالی سختی داشتیم و از این بابت از تمامی قهرمانان عذرخواهی می‌کنیم.

مناف هاشمی همچنین در بحث منابع انسانی خاطر‌ نشان کرد: در این زمینه نیز سه کار بزرگ در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت که بنا داریم طبق قانون استخدامی و گزینشی که انجام دادیم در سال 95، 100 نفر به استخدام وزارت ورزش و جوانان در آیند. البته در این زمینه منتظر ابلاغ نهایی از سوی سازمان مدیریت هستیم. ضمن این که از بین این 100 نفر که انتخاب می‌شوند ما تمام تلاشمان بر این است که بهترین ها را جذب وزارت ورزش و جوانان کنیم.

همچنین در خصوص دستیاران نیز تاکنون 35 مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح دریافت کرده‌ایم که در این زمینه نیز بنا داریم کسانی که در استان‌ها رشته تحصیلی آنها تر‌بیت ‌بدنی است، بتوانند از این قانون استفاده کنند و در فدراسیون‌ها یا هیاتها مشغول فعالیت شوند. تمام هدف ما بحث کیفی سازی نیروهای انسانی وزارت ورزش و جوانان است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا برای تیم‌های استقلال و پر‌سپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان بودجه‌ای پرداخت شده است یا خیر؟ در این باره توضیح داد: همان طور که قبلا گفتیم این دو تیم چون از اسپانسرهای مالی برخوردار هستند به هیچ عنوان از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت مالی نمی‌شوند. به‌ هر‌ حال این دو تیم تاکنون بودجه‌ای از وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده اند و روند فعالیت‌های خود را از طریق حمایت اسپانسرها پیش بردند.

مناف هاشمی همچنین در‌ رابطه با انتخاب خزانه دار و ذیحساب فدراسیون‌ها به ویژه‌ فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: در این زمینه نیز آیین‌نامه‌ای مصوب شده است و 30 جلسه کار کارشناسی توسط معاونت ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و اداره کل مالی و بودجه نیز صورت گرفته است و پیش نویس آن نهایی شده است که تصور می‌کنم یکی از بهترین آیین‌نامه‌هایی خواهد بود که در‌ رابطه با انتخاب خزانه دار و ذی حساب و حسابرس و ... تهیه می‌شود. در این زمینه فدراسیون‌ها دقت خود را بیشتر کنند که اگر خود خزانه دار، ذی حساب و حسابرس و ... را انتخاب کرده‌اند باید از کانال وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار بگیرند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص کسانی که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده‌اند و پاداش آنها هنوز پرداخت نشده است، خاطر‌ نشان کرد: طبق تعهدی که داده بودیم تمام کسانی که موفق به کسب سهمیه شدند از همان روز کسب سهمیه پاداش آنها پرداخت شده است و امسال نیز این پاداش از طریق صندوق حمایت از قهرمانان به ورزشکاران داده می‌شود. البته کسانی که در دریافت این پاداش تا به امروز تاخیر داشتند مابه التفاوت پاداش به آنها داده خواهد شد. در خصوص کشتی نیز اگر تا به امروز موفق به کسب سهمیه در کشتی فرنگی و آزاد شده‌اند 24 میلیون به فدراسیون کشتی داده‌ایم که این پاداش را به ورزشکاران خود اهدا کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا وزارت ورزش و جوانان بعد از المپیک از بازی‌های ساحلی نیز حمایت لازم را انجام خواهد داد یا خیر، خاطر‌ نشان کرد: این حمایت شاید در حد المپیک نباشد، اما به‌ هر‌ حال حمایت لازم را از ورزشکاران بازی‌های ساحلی نیز انجام خواهیم داد.

مناف هاشمی در ادامه این نشست در‌ رابطه با پرداخت حقوق پیشکسوتان نیز گفت: به خاطر مشکلات نقدینگی شاید در پرداخت حقوق پیشکسوتان تا حدودی تاخیر ایجاد شد، اما بر اساس توافقی که صورت گرفته است این مشکل نیز برطرف شده است و حقوق پیشکسوتان نیز به موقع پرداخت خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: برای بودجه 95 حدود 60 میلیارد تومان وام و تسهیلات در قانون بودجه پیش‌بینی شده است تا بتوانیم ضمن مشارکت با بخش‌های خصوصی آنها را در اتمام پروژه‌هایی که در دست اقدام دارند حمایت کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا 20 میلیارد بودجه‌ای که خارج از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان قرار بود به صندوق حمایت از قهرمانان طبق دستور رییس جمهور پرداخت شود، عملیاتی شده است یا خیر؟ افزود: تا جایی که من خبر دارم هنوز عملیاتی نشده است، اما با پیگیری‌هایی که در حال انجام است به دنبال آن هستیم تا از اعتبارات پیش‌بینی نشده سال 95 این مبلغ به صندوق حمایت از قهرمانان داده شود. به‌ هر‌ حال هنوز این بودجه در دست بررسی است و عملیاتی نشده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=598532
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد