۷ سال پیش

مددجویان بهزیستی که دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای هستند وام میگیرند
اطلاعات بیشتر

 

رئیس بهزیستی باشت گفت: مددجویان بهزیستی و فرزندان آن‌ها که دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مورد تایید شورای عالی اشتغال هستند می‌توانند از وام‌های اشتغال و مشاغل خانگی سازمان بهزیستی استفاده کنند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛بهگام بازیار گفت: در حوزه پیش‌گیری 2 مرکز درمانی ترک اعتیاد در شهرستان باشت با مجوز بهزیستی فعالیت می‌کنند.
رئیس بهزیستی باشت افزود: مرکز راه زندگی در حوزه روان درمانی و مرکز باران در حوزه دارو درمانی فعالیت دارند که مرکز راه زندگی از زمان تاسیس به دلیل به دست آوردن موفقیت‌های فراوان از طرف شورای مرکزی مبارزه با مواد مخدر استان مورد تشویق قرار گرفته است.
بازیار ادامه داد: در مرکز راه زندگی (معتادان گمنام) که توسط معتادان درمان شده ایجاد گردیده هر هفته 3 جلسه به صورت مستقل تشکیل جلسه می‌دهند.
این مسؤول گفت: تمام رهجویانی که در مرکز راه زندگی درمان می‌شوند با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در دوره‌های خاص شرکت و پس از دریافت گواهی در آن مهارت وام اشتغال از طرف بهزیستی به آن‌ها پرداخت می‌شود.
بازیار اظهار کرد: مددجویان بهزیستی و فرزندان آن‌ها که دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مورد تایید شورای عالی اشتغال هستند می‌توانند از وام‌های اشتغال و مشاغل خانگی سازمان بهزیستی استفاده کنند.
رئیس بهزیستی باشت با اشاره به حوزه مسکن مددجویان افزود: در سال گذشته مبالغ قابل توجهی جهت احداث و تکمیل مسکن مددجویان و معلولان پرداخت شد که توانستیم 32 ساختمان را تکمیل و به مددجویان واگذار کنیم.
وی گفت: تمام مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی یک بار می‌توانند از امتیاز انشعابات برق،گاز ،آب و پروانه ساخت شهرداری به صورت مجانی استفاده کرده و هزینه این انشعابات توسط بهزیستی پرداخت می‌شود که در سال گذشته در شهرستان باشت 37 مورد از این خدمت بهره‌مند شدند.
بازیار بیان داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از 14 نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات در معرض خطر و روستاهای آسیب‌پذیر برگزار شد که طبق آمار و بررسی‌های به عمل آمده خروجی خوب و قابل توجهی داشته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643131
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد