۷ سال پیش

مددجویان خرمشهری تسهیلات خوداشتغالی دریافت می کنند
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت:مددجویان زیر پوشش حمایتی از اداره از تسهیلات خوداشتغالی کم بهره برخوردار می شوند.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


علی فرحانی شنبه همزمان با هفته بهزیستی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:در راستای توسعه کار آفرینی و اشتغال و در راستای بازتوانی مددجویان و تحقق اهداف استقلال خانواده های زیرپوشش بهزیستی، وام های خوداشتغالی به میزان ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت می شود.
وی پرداخت سهم بیمه مددجویان به کارفرمای شرکت های خصوصی را از برنامه های سازمان بهزیستی دانست و گفت: سهم حق بیمه مددجویان به کارفرمای شرکت های خصوصی، کارگاه های تولیدی و یا واحدهای صنفی که مددجویان را در کارگاه خود مشغول کنند، پرداخت می شود.
فرحانی ادامه داد:کارفرمایی که مددجوی زیر پوشش بهزیستی را پس از گذشت یک سال به کارگیری کند، می تواند، تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی با سود کم بهره به ازای هر نفر مددجو معادل ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال درخواست کند و در صورت تامین اعتبار به آن پرداخت شود.
رئیس اداره بهزیستی خرمشهر افزود: همچنین کارفرمایی که معلولان جسمی و حرکتی واجد شرایط زیرپوشش بهزیستی را جذب بازار کار کند، علاوه بر سهم حق بیمه کارفرمایی، به آنان مبلغی تحت عنوان حق جبران کارایی معلولان با توجه به درصد معلولیت مددجو پرداخت می شود.
از پنج هزار و ۷۰۰ نفر افراد زیرپوشش خدمات اداره بهزیستی خرمشهر، دوهزار و ۳۰۰ نفر را معلولان تشکیل می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=633600
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد