۷ سال پیش

مدیریت درستی در اشتغال روستایی انجام نشده است
اطلاعات بیشتر

 

‌نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال در روستاها‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ تاثیر عمده‌ای در اقتصاد خواهد داشت.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


‌دکتر محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روستائیان یک گروه مولد هستند که هم‌اکنون سهم عمده‌ای در پویایی اقتصاد دارند، اما در روستاها ساماندهی درستی صورت نگرفته و به مرور زمان به بهره‌وری کافی که انتظار می‌رود، نرسیده‌اند.
وی با بیان اینکه علت این مسأله نبود دانش کافی و یا کمبود اعتبار بوده است، افزود: متأسفانه مدیریت درستی در امر اشتغال روستایی انجام نشده و چنانچه کاری هم انجام شده، زیاد قوی نبوده است.
بیرانوندی یادآور شد: با توجه به پتانسیلی که در روستاها وجود دارد اعم از نیروی انسانی و قابلیت‌های طبیعی نیاز است علاوه بر آموزش، اعتبار لازم را به روستاها بدهند و چنانچه این مهم انجام شود قطعاً شاهد رونق چشمگیر اشتغال در روستاها خواهیم بود و این نیز تاثیر عمده‌ای در اقتصاد خواهد داشت.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با بیان اینکه علاوه بر اشتغال روستاها به توسعه اقتصادی اعتقاد دارم، بیان کرد: در این مسیر مدیریت خوب دیده نشده و چنانچه خوب مدیریت شود، لرستان استعدادش بیش از سایر استان‌هاست و به نتیجه خواهیم رسید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664148
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد