۷ سال پیش

مشاغل صیادی در استان بوشهر در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور قرار می‌گیرد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه شغل صیادی در استان بوشهر از مشاغل سخت است با برنامه‌ریزی انجام شده و تدوین ساز و کار آن مشاغل صیادی در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور قرار می‌گیرد.

جهت مشاهده آخرین اخبار مشاغل سخت اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان، یونس خسروانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، امروز(۲۶ تیر)، در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به اینکه در کارگاه‌های تولیدی تا ۵ نفر از پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما معاف هستند اظهار داشت: کارفرمایان مشمول این قانون که حداکثر پنج نفر کارگر دارند از پرداخت کل حق بیمه سهم کارفرما معاف و پرداخت این رقم به عهده دولت  است.
وی با بیان اینکه برخی کارگاه‌های تولیدی مانند بسته بندی خرما مشمول این معافیت نیستند تاکید کرد:  در تلاش هستیم که این کارگاه‌ها مشمول این آیین‌نامه و معافیت شود تا انگیزه فعالیت در کارگاه‌های بسته بندی خرما در استان بوشهر افزایش یابد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان مشمول همه مشاغل نمی‌شود گفت: متاسفانه کارگاه‌های بسته بندی خرما مشمول فعالیت خدماتی شده که با برنامه‌ریزی انجام شده این نوع فعالیت‌ها و مشاغل در زمره فعالیت‌های تولیدی قرار می‌گیرد.
خسروانی  با اشاره به اینکه آب، محیط زیست و صندوق‌های بیمه‌ای در برنامه ششم توسعه جز سه بحران مهم لحاظ شده افزود: متاسفانه برخی مشاغل که تعدادشان مشخص و معلوم است در ارائه معرفی این نوع مشاغل بیش از حد مجاز معرفی می‌شود بگونه‌ای که فرش بافان استان بوشهر که حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ نفر هستند تاکنون هفت هزار نفر فرش‌باف در این استان دارای مجوز فعالیت که یک‌هزار و ۶۰۰ نفرشان بیمه شده‌اند در حالی که فرش بافان واقعی حدود ۴۰۰ نفر هستند.
وی با تاکید بر این نکته که پرورش دهندگان میگو و کارکنان در واحدهای بسته بندی خرما باید در تمام فصول سال مشمول بیمه شوند گفت: برای پایداری شغل‌های پرورش دهندگان میگو و کارگاه‌های بسته بندی خرما باید بگونه‌ای عمل شود تا در تمام فصول این افراد بیمه باشند که برای تحقق این مهم نیاز به دریافت مصوبه از سازمان تامین اجتماعی است که در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تبدیل بازرسی سنتی به هوشمندی در تامین اجتماعی استان بوشهر خبرداد و گفت: برای دریافت اطلاعات موثق از فعالیت کارگران و واحدهای مختلف خدماتی و تولیدی در استان بوشهر فعالیت‌های بازرسان در بازدید از این کارگاه‌ها از سنتی به صورت هوشمندی تبدیل شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=633588
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد