• ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

مشمولان رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان غربی ۳۲ هزار نفر است

مشمولان رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان غربی ۳۲ هزار نفر است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تایید احکام رتبه بندی 25 هزار و 100 نفر در آذربایجان غربی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 32 هزار نفر از فرهنگیان آذربایجان غربی مشمول رتبه بندی می شوند.

میرنجف غیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از اول مهرماه امسال صدور احکام رتبه بندی آغاز و احکام همه همکاران مشمول رتبه یک، ۲ و سه و بازنشسته های مشمول نیز تایید و صادر شده است.

وی با بیان اینکه براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش احکام همه همکاران مشمول تا هفت اسفند صادر خواهد شد، ادامه داد: بعد از صدور احکام همکاران ۱۰ روز فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام کنند تا مدارک آنان مجدد بازبینی شود.

غیبی با بیان اینکه احکام رتبه بندی یک هزار و ۲۳۰ نفر از همکاران فرهنگی بازنشسته آذربایجان غربی صادر شده است، اظهار کرد: با بررسی هیات ممیزه رتبه بندی استان رتبه‌های سه برای تمامی بازنشستگان فرهنگی مشمول رتبه بندی تایید و احکام آنها صادر شد.

وی یادآور شد: برای پرونده ۲۵ هزار همکار مشمول طرح که تایید شده است نیز بعد از بارگذاری در سامانه my.medu.ir احکام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ صادر می‌شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: معلمان اسناد و مدارک بارگذاری شده را با دقت بارگذاری کنند چرا که تاثیر مستقیمی در رتبه بندی دارد.

وی با باین اینکه طرح رتبه بندی موجب ارتقای دانش معلمان می شود ادامه داد: این طرح موجب می شود تا کیفیت آموزش با ارتقای دانش و مهارت معلمان نیز افزایش یافته و با یک رقابت مثبت نتایج بسیار مطلوبی حاصل شود.

به گزارش ایرنا، نظام رتبه بندی معلمان، در اجرای جزء (۲) بند «الف» ماده (۶۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/١٢/١۴ و به منظور افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداختها براساس تخصص و شایستگی‌ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام مند شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه ای و تربیتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان براساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مطابق مواد این قانون تعیین و اجراء می شود.

قانون فوق مشتمل بر نه ماده و هشت تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ پانزدهم اسفند ماه یکهزار و چهار صد مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ١۴٠٠/١٢/١۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

دولت سیزدهم به رغم تنگناهای مالی، در راستای ارتقای قدر و منزلت معلمان در جامعه و تربیت نسل های آینده با کیفیت بهتر، این قانون را اجرایی می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2705855
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد