۷ سال پیش

مصوبات مجلس برای حمایت از ایثارگران؛ قطره‌ای کوچک در مقابل عظمت آنان
اطلاعات بیشتر

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به ایثارگران و خانواده شهدا، مصوبات مجلس برای حمایت از ایثارگران را قطره ای کوچک در مقابل عظمت آنان توصیف کرد.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون در مطلبی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده نوشت:

مرید عشقم الهی که یارم داند قابل مرا / گدای اویم مبادا براند ابوفاضل مرا

آغاز شعبان همراه با میلاد سرور شهیدان آقا امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و نیز امام سجاد(ع) دو روز فاخر نام‌گذاری شد

روز پاسدار و روز جانباز. پاسدارانی که جنگیدند و همواره می‌جنگند تا ایران ما با امنیت بالا در منطقه بدرخشد. روزشان گرامی و یقیناً ملت ایران دلاوری پاسداران این سرزمین را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

روز جانباز روز دلاوری و شجاعت و درد و زخم جنگ است. آنانی که زنده‌اند تا نظاره‌گر ثمره خون خود و همراهانشان باشند.

کشورهای صلح‌طلبی که مثل ایران عزیز ما در طول دوران خود مواجه با جنگ بوده‌اند، به گواه تاریخ همواره سعی داشته‌اند منزلت و جایگاه این قشر عزیز را حفظ و نگهدارند. اگرچه دیدگاه‌های مختلفی در خصوص نگاه ویژه به ایثارگران وجود دارد ولی آنچه مهم به نظر می‌رسد دقت روی این موضوع است که یقیناً بدون توجه به داشته‌هایمان، آنچه که کاشته‌ایم را نمی‌توانیم برداشت کنیم.

در دوران خدمتم در مجلس و مسئولیت‌هایی که در کمیسیون برنامه و تلفیق و یا کمیسیون ویژه احکام دائمی داشتم سعی کردم در مواجهه با پیشنهاد‌های مربوط به ایثارگران بسیار سهل برخورد کنم و همیشه یک جمله داشتم و سعی می‌کردم مخالفین را توجیه کنم؛ معتقدم ایثارگران و پدران و مادران شهدا یک دوره زمانی دارند و از بین ما می‌روند و همچنان که همه ما می‌رویم.

اگر ما در دوران خودمان و حیاتشان به آنان توجه نکنیم کی باید توجه کرد. یک دوره چندساله در قید حیات هستند ولی عملکرد ما در تاریخ می‌مان سال‌هاست از جنگ جهانی می‌گذرد ولی همواره می‌گویند در کشورهایی مثل آلمان مردان دوران جنگشان را قدر می‌نهند، ما نیز باید همین باشیم.

در کمیسیون احکام دائمی برنامه‌های توسعه، احکام بسیار خوب و ارزشمندی برای جانبازان، خانواده معظم شهدا و رزمندگان تصویب کرده‌ایم و فکر کنم در هفته آینده در صحن تصویب خواهد شد. برخی مطالبی که بعضی فکر می‌کنند تبعیض‌آمیز است را حل کردیم. نمی‌توانم اکنون به آنان اشاره کنم و باید فرایند تصویب و تأیید را طی کند تا بشود آن را اعلام کنیم، فقط می‌توانم این را بگویم نکات بسیار ارزشمندی تصویب‌شده و امیدوارم نتیجه بگیریم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594420
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد