۸ سال پیش

مصوبه دولت درباره تامین کسری صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد
اطلاعات بیشتر

 

با تصویب هیات وزیران،وزارت امور اقتصادی و دارایی(سازمان خصوصی سازی)، مجاز است برای تامین کسری صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد تا سقف مبلغ 125هزار میلیارد ریال سهام شرکت هایی را که مشمول واگذاری هستند،با قیمت مصوب هیات واگذاری یا منابع حاصل از فروش آنها را به صندوق مزبور واگذار کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
*متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:
1- وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی)، مجاز است برای تأمین کسری صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد تا سقف مبلغ یکصد و بیست و پنج هزار میلیارد (000ر000ر000ر000ر125) ریال، موضوع تصویب نامه شماره 131073/ت49558هـ
مورخ 28/7/1392، سهام شرکت هایی را که مشمول واگذاری هستند، با قیمت مصوب هیئت واگذاری یا منابع حاصل از فروش آنها را به صندوق مزبور واگذار کند.
2- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است معادل تنخواه گردان دریافتی از محل تصویب نامه شماره 144405/ت51862هـ مورخ 5/11/1394 را تا پایان سال 1394 به صورت نقدی و یا از محل اجرای این تصویب نامه با خزانه داری کل کشور تسویه کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=567926
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد