۷ سال پیش

مطالبات اشتغال بانوان مازندران بیشتر از سایر استان ها است
اطلاعات بیشتر

 

 استاندار مازندران گفت:: مطالبات بانوان استان در زمینه اشتغال ۲.۵ تا ۳ درصد بیشتر از سایر استانها است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر، با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان بانوان هستند، عنوان کرد: به جهت اینکه بانوان فارغ التحصیل مازندارن به نسبت جمعیت، از همه استانها بیشتر بوده، مطالبات بانوان استان در زمینه اشتغال ۲.۵ تا ۳ درصد بیشتر از سایر استانها است.
وی اظهار داشت: در هفته دولت در استان مازندران در مجموعه وزارت اطلاعات و فناوری، ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت های ارتباطات استان کارانجام شد که از این منظر بعد از تهران، استان دوم هستیم.
وی ادامه داد: از آنجاییکه این زیرساختها برای رضایت، آسایش، رونق اقتصادی رفع بیکاری تأثیر گذار خواهد بود با توجه به پیشرفت کسب و کارهای دیجیتالی، می توان از این فرصت برای ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان  وجوانان جویای کار استفاده کرد.
فلاح خاطرنشان کرد: مازندران یکی از استانهای مهم کشور در ارائه خدمات ملی است که اگر بتوانیم زیرساختهای عمومی و نیازهای عمومی را برطرف کنیم، گام بزرگی در حل مشکلات آن خواهیم برداشت.
استان مازندارن اذعان کرد: این استان عقب ماندگی، مشکلات و کمبودهایی زیادی دارد که با همدلی و تلاش و وفاق ملی می توانیم به آن بپردازیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658366
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد