۷ سال پیش

مطالبات فرهنگیان بازنشسته مازندران بزودی پرداخت می شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت : با تامین اعتبارات ملی ، مطالبات فرهنگیان بازنشسته استان بزودی پرداخت می شود .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سید علی قاسمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : این مطالبات شامل بیش از یکهزار نفر از فرهنگیان استان مازندران که سال گذشته بازنشست شدند، می شود .
وی ادامه داد : با پیگیری های وزارت آموزش و پرورش برای تامین و تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی ، این امر محقق شد و مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ ، پرداخت می شود .
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در خصوص وضعیت پرداخت حقوق حق التدریسی های استان گفت : حقوق معوقه شش ماه این افراد تا پایان هفته جاری پرداخت می شود .
وی ادامه داد :این حقوق معوقه شامل ۳۴۰ نفر از معلمان حق التدریسی مازندران می شود .
قاسمی در خصوص وضعیت استخدام معلمان حق التدریسی مازندران گفت که براساس شرایط نیاز آموزش و پرورش بعنوان حق التدریس بکار گرفته می شوند که تعهدی برای استخدام آنان وجودندارد.
وی افزود : به کارگیری نیروی انسانی در این نهاد همانند سایر دستگاه های ساز و کار خاص را دارد و از طریق برگزاری آزمون استخدام انجام می شود .
مازندران ۳۹ هزار معلم و حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588878
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد