۷ سال پیش

معرفی طرحهای خوداشتغالی مددجویان بهزیستی برای دریافت تسهیلات
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال 604 طرح خود اشتغالی مددجویان بهزیستی در استان به بانک های عامل معرفی شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمد میرزایی در همایش و کارگاه آموزشی توجیهی اشتغال معلولین منطقه 5 کشور در شهرکرد گفت: از مجموع این تعداد طرح به بانک های عامل، 584 مورد پذیرفته شده است.
محمد میرزایی افزود: برای طرح های پذیرفته شده 48 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: سال گذشته یک هزار و 300 فرصت شغلی با پرداخت 70 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره از سوی بهزیستی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.
میرزایی ادامه داد: این مشاغل از طریق مراکز غیردولتی، اعتبارات صندوق اشتغال، گروه های همیار، طرح های خرد، سهمیه 3 درصد اشتغال معلولان و سهم بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی ایجاد گردید.
گفتنی است: همایش و کارگاه 2 روزه آموزشی توجیهی اشتغال معلولین با حضور رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور، و معاونین و کارشناسان مشارکت های مردمی و اشتغال منطقه 5 بهزیستی شامل استان های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر، فارس و ایلام، از روز گذشته 12 مرداد در شهرکرد در حال برگزاری می باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=644708
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد