۸ سال پیش

معرفی ۳۲۰ طرح صنایع دستی کهگیلویه جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

سیاوش زمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به نقش صنایع دستی در اشتغالزایی و توسعه اظهار کرد: ۲۳ کارگاه آموزش در رشته‌های مختلف صنایع دستی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه تصریح کرد: ۱۳ کارگاه گلیم‌بافی در شهرستان وجود دارد و زمینه اشتغال ۶۰ نفر در این رشته فراهم شده است.
زمان با بیان اینکه ۱۰ کارگاه در سایر رشته‌های صنایع دستی فعال است افزود: در رشته‌ چرم‌سازی و ترکه‌بافی سه کارگاه و در رشته‌های پیکرتراشی، توربافی، معرق‌ روی چوب و نقاشی هر کدام یک کارگاه در حال فعالیت است.
رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه با اشاره به اینکه توسعه و سرمایه‌گذاری در صنایع دستی همواره به عنوان یکی از راه‌های ارزان و مناسب برای اشتغال‌زایی مطرح است، تصریح کرد: رونق در این حوزه سبب ایجاد اشتغال و ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی می‌شود.
زمان با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در رشته‌های مختلف نموده، افزود: امسال ۳۶۰ نفر در رشته گلیم بافی و ۱۰۸ نفر در رشته البسه محلی شرکت و موفق به اخذ مدرک این رشته شدند.
این مسئول افزود: ۳۲۰ پرونده صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به صورت انفرادی یا خوداشتغالی معرفی و تا پایان امسال وام خود را دریافت و در قالب مشاغل خانگی به فعالیت می‌پردازند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582500
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد