• ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

معرفی ۱۶ نفر از ورزشکاران قزوین برای جذب در دستگاههای اجرایی

معرفی ۱۶ نفر از ورزشکاران قزوین برای جذب در دستگاههای اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شرایط استخدام 16 ورزشکار برای جذب در دستگاه های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در استان قزوین 16 نفر از ورزشکاران مدال آور شرایط جذب در دستگاه های اجرایی را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان با بررسی ۴ دستور جلسه روز سه شنبه به ریاست ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی در استانداری قزوین تشکیل شد.

بررسی مصوبات جلسه قبل،‌ تبیین دستورالعمل اجرای آیین نامه حمایت از ورزش جانبازان و معلولان، بررسی نحوه جذب یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی استان به ورزش و طرح پیشنهادی در حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران نخبه استان در این شورا بررسی شد.

عباس علایی مقدم در این نشست اظهارداشت: موضوع اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی برای توسعه زیرساخت های ورزشی و نیز توسعه ورزش همگانی از موضوعات مهمی است که درخواست می کنیم از سوی مدیران ادارات جدی گرفته شود.

وی افزود: قرار بود مبلغ 16 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل ارزش افزوده به ورزش استان اختصاص یابد که هنوز محقق نشده و طرح های نیمه تمام زیادی داریم که امیدواریم با کمک بخش خصوصی صنعتی بتوانیم برخی از آنها را تکمیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: ادارات مجازند از محل یک درصد اعتبارات دستگاه حدود 40 درصد را برای ورزش ادارات خود برای خرید تجهیزات و لباس ورزشی هزینه کنند و 60 درصد مابقی به صورت 30 درصد برای تکمیل طرح های ورزشی آموزش و پرورش و 30 درصد را در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی روستایی هزینه کنند.

وی گفت: در حال حاضر 25 طرح ورزشی نیمه تمام روستایی در استان داریم که 13 سالن ورزشی چند منظوره و 12 زمین چمن مصنوعی را شامل می شود که اعتبارات اداره ورزش جوابگوی تکمیل آنها نیست و بایستی از محل ارزش افزوده و یک درصد اعتبار ادارات و نیز کمک بخش خصوصی آنها را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین یادآورشد: مدیران ادارات می توانند از محل یک درصد اعتبارات برای اشتغال جوانان، ازدواج و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استفاده کنند.

بخش صنعت از قهرمانان ورزشی حمایت کند

علایی مقدم در ادامه گفت: در استان قزوین 51 هیئت ورزشی فعال است و هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات که در گذشته حدود 3 تا 5 میلیون تومان بود امروز 10 برابر شده و بایستی حداقل 50 میلیون تومان برای اعزام یک ورزشکار هزینه کنیم که بسیار سنگین است.

وی اظهارداشت: در مسابقات آسیایی و پارآسیایی تعداد 19 ورزشکار را از استان اعزام کردیم و توانستیم 8 مدال ارزشمند را کسب کنیم واین ظرفیت در استان وجود دارد که با حمایت صنایع بتوانیم مدال های رنگارنگ بیشتری را بدست آوریم و جایگاه خود را ارتقا بخشیم

این مدیر ورزشی تصریح کرد: در یک بسته پیشنهادی که اجرا شدنی است اعلام کرده ایم اگر مدیران یک هزار واحد صنعتی در استان ماهانه فقط یک میلیون تومان به امر ورزش اختصاص دهند می توانیم با درآمد سالانه 12 میلیارد تومانی بسیاری از مسابقات را میزبانی کرده و تیم های متعددی را به رقابت های کشوری و برون مرزی هم اعزام کنیم و تکمیل طرح های ورزشی نیز تسریع شود.

وی بیان کرد: با تشکیل کمیته ورزشی در ادارات امیدواریم بستر توسعه ورزشهای همگانی در دستگاههای اجرایی بیش از گذشته تقویت شده و شاهد اقزایش ضریب سلامت و نشاط کارکنان دولت باشیم.

استخدام قهرمانان مدال آور در ادارات

علایی مقدم با ارائه لیستی از مدال آوران ورزشی استان در میادین بین المللی اظهارداشت: تعداد 16 نفر از مدال آوران استان برای جذب دردستگاههای اجرایی معرفی شده اند که تاکنون فقط سه نفر موفق به استخدام در ادارات شده اند که انتظار داریم این موضوع با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از همکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در اجرای طرح های عمرانی ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2634892
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد