۸ سال پیش

معوقات بازنشستگان فولاد پرداخت نشده است

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

یک فعال صنفی بازنشستگان صنعت فولاد با بیان این مطلب که با ادغام صندوق بازنشستگی فولاد در صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی مخالفیم گفت: سه ماه معوقات مزدی بازنشستگان صنعت فولاد پرداخت نشده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


«ابراهیم دستمزد»، معاون فنی عملیاتی کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان تهران در گفتگو با ایلنا گفت: ۸۵ هزار بازنشسته صنعت فولاد سه ماه معوقات مزدی دارند.
وی افزود: عیدی این بازنشستگان نیز هنوز پرداخت نشده است.
دستمزد در ارتباط با پیش بینی ادغام صندوق بازنشستگی فولاد در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی در لایحه برنامه ششم توسعه گفت: تدوین این بند بدون رایزنی و بررسی‌های کار‌شناسانه انجام شده است.
وی افزود: بازنشستگان صندوق فولاد با این ادغام مخاف هستند.
این فعال بازنشستگان صندوق فولاد در ارتباط با دلایل این مخالفت گفت: قوانین صندوق بازنشستگی فولاد منطبق و همخوان با قوانین تامین اجتماعی نیست و ادغام دو ساختار ناهمخوان به هیچ وجه صحیح و علمی نیست.
وی ادامه داد: بازنشستگان صندوق فولاد به دلیل سختی شرایط کار همواره از امکانات درمانی بهتری نسبت به سایر بازنشستگان برخوردار بوده‌اند که اگر این ادغام عملی شود، از سطح امکانات درمانی بازنشستگان صندوق فولاد کاسته خواهد شد.
وی افزود: تفاوت بسیاری در میزان مستمری‌ها و مزایای شغلی بازنشستگان فولاد و بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد و این مساله نیز یکی از دلایل اصلی مخالفت جامعه بازنشستگان فولاد با این ادغام است.
دستمزد در ادامه از احتمال اعتراضات علنی جامعه بازنشستگان صندوق فولاد خبر داد و گفت: پس از واگذاری صندوق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۲ وضعیت معیشتی و درمانی بازنشستگان صندوق فولاد تنزل یافته است و اگر قرار باشد ادغام در صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی پیگیری شود، به صورت علنی اعتراض خواهیم کرد.
دستمزد با بیان اینکه کسری صندوق فولاد ۲۰ هزار میلیارد تومان است و هیات دولت روز گذشته با واگذاری تنها دوازده و نیم هزارمیلیارد تومان بودجه آنهم در قالب سهام موافقت کرده است گفت: سه سال قبل نیز دولت سهامی را به این صندوق واگذار کرد که زیان ده بود و نگرانی بازنشستگان از تکرار دوباره این اتفاق نامیمون است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=556957
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد