• ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت نیرو

تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت نیرو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان جهت قبولی در آزمون استخدامی وزارت نیرو

با توجه به سوالات متداول کارجویان سایت ایران استخدام در رابطه با نحوه مطالعه جهت قبولی در آزمون‌های استخدامی، واحد آموزشی ایران استخدام اقدام به جمع آوری اطلاعات و تجربیات کاربرانی که موفق به قبولی در آزمون های استخدامی شده اند، کرده است. در ادامه جهت مشاهده تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت نیرو این صفحه را تا انتها بررسی و مطالعه نمایید.

رفتن به صفحه تجربیات مطالعه سایر سازمان‌ها


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات مطالعه پذیرفته‌شدگان

در این بخش تجربیات کلی و عمومی مطالعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت نیرو گردآوری و ارائه شده است.

نویسنده: fateme (مشاهده)
تاریخ ارسال : پنجشنبه 15 آذر 97 ساعت ارسال : 09:55 کد دیدگاه : 2069219 
سلام عزیزم مرسی ممنونم. به سفارش استاد این پیج واسه معارف کتاب گاج دین و زندگی رو خوندم و برای اندیشه ا هم کتاب مدرسان کاردانی به کارشناسی.
ادبیات کتاب ابی قلم چی/ icdl کتاب سبزعلی گل و تست سالهای قبل/ زبان گرامر کنکور کتاب لغات سعید نیک پور(باید از استاد به خاطر معرفی این کتاب و کتاب مبتکران زبان کنکور خیلی خیلی تشکر کنم چون هر دو کتاب خیلی مفید بودن)/ ریاضی و هوش هم خیلی نخوندم فقط یه تعدادی تست آمار دبیرستان و هادی رنجبران رو خوندم/ اطلاعات عمومی هم تست های سالهای قبل خیلی کمک میکنه و قانون اساسی
نویسنده: باران گیلانی (مشاهده)

تاریخ ارسال : جمعه 16 آذر 97 ساعت ارسال : 21:49 کد دیدگاه : 2071962
نمونه گیری از عمیدی خوندم و از طاقونچه تست زدم رگرسیون از لاری خوندم ولی صفر زدم.روش آماری از طاقونچه تست زدم . آمار با دانش قبلی زدم.عمومی هم اندیشه 1سبحانی خوندم. و از کتاب ای استخدام یا ایران استخدام تست. البته من وقت کمی برا درس خوندن داشتم

نویسنده: hs (مشاهده)
تاریخ ارسال : یکشنبه 27 آبان 97 ساعت ارسال : 10:32 کد دیدگاه : 2038764
کتابایی که دارین خوبه. فقط مدیریت مالی باید جلد اول‌که مربوط به مدیریت مالی ۱ هست رو‌بخونید. میتونید از راهنمای کتاب پیام نور استفاده کنید.
عمومی:
معارف: اندیشه ۱ سبحانی+ کتاب نقره ای گاج یا ابی قلمچی نظام قدیم.
ادبیات: آبی قلمچی نظام قدیم.
زبان: کتاب کنکور مبتکران شهاب اناری + لغات ۵۰۴
اطلاعات عمومی: قانون اساسی + تست های ازمون های گذشته. تو این بخش کتاب درسنامه ایران استخدام خیلی خوبه.
هوش: کتاب استعداد تحصیلی مسیح خواه
ریاضی: کنکور انسانی انتشاراتش فرقی نداره.
Icdl: کتاب سبزعلی گل + تست های ازمون های گذشته. کتاب درسنامه ایران استخدام هم خوبه.
تخصصی:
تئوری های مدیریت: کتاب جامع سیدجوادین و جلیلیان
مالیه و بودجه: مدرسان
اقتصاد خرد و‌کلان: محسن نظری یا مدرسان
در مورد مدیریت مالی و حسابداری هم که اول کامنت توضیح دادم.
نویسنده: برق الکترونیک (مشاهده)
تاریخ ارسال : جمعه 11 آبان 97 ساعت ارسال : 01:16 کد دیدگاه : 2011066
زبان همون شهاب اناری و لغات زیاد
دینی دوم سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی و اندیشه 1سبحانی
ادبیات دوم و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی وزبان فارسی دوم وسوم دبیرستان
کامپیوتر م عملی کار کن ای سی دی ال
هوش دکتری مدرسان
اطلاعات عمومی قانون اساسی و چشم انداز بیست ساله رو حفظ کن اسم دریاچه ها قلعه ها و کوه های مهم رو بلد باش
اطلاعات مربوط به عملیات های دفاع مقدس و عهدنامه ها و شهدای محراب و نویسندگان کتاب های معروف و کتابهای مهم مطهری و دست غیب و طباطبایی و شخصیت های مهم و.. وحوادث واطلاعات روز رو بلد باش
بهت پیشنهاد میکنم مسابقه برنده باش شبکه 3 پنج شنبه و جمعه ساعت 10ونیم نگاه کن سوالای اطلاعات عمومی دستت میاد چطوریه
واسه ریاضی هم کتاب آمار سال دوم یه کتاب سبزرنگه اونو با کتاب ریاضی و آمار نشر امید انقلاب آمادگی برای آزمون های استخدامی بخونی بالای 60 میزنی من آزمون قبلی رو 60 زدم اینم 70 زدم
ونمونه سوالای آزمون های قبل رو هم بخون
مدار 1و2 مدرسان خیلی خوبه من هم تو کنکور ارشد هم این آزمون بالای 60 زدم
به نظرم واسه ماشین وبررسی پوران پژوهش خوب باشن من کتاباشون دارم کتاب کاملیه وهمه چی رو خوب توضیح داده
امیدوارم تونسته باشم بهت کمک کنم
نویسنده: Mohammad (مشاهده)
تاریخ ارسال : پنجشنبه 10 آبان 97 ساعت ارسال : 19:53 کد دیدگاه : 2010746
سلام برا ماشین و مدار و بررسی و مغناطیس کتابهای مدرسان ارشد خوبن البته پوران پژوهش هم خوبه ولی مدرسان بهتر توضیح داده.برا icdl کتاب دوجلدی سبز علی گل.برای ادبیات و زبان فارسی کتابهای کلک معلم و پنج گنج مهر ماه.دینی هم اندیشه ۱ و دینی دوم و سوم دبیرستان.برای گرامر ۴سال دبیرستان خوبه ولی برا لغت نمیدونم.ریاضی هم من کتاب ایران استخدام رو خوندم خوب بود.اطلاعات عمومی هم تو اینترنت که زیاده. سوالات هوش خیلی سختن نمیدونم از کدوم منبع میان
نویسنده: روس (مشاهده)
تاریخ ارسال : دوشنبه 05 شهریور 97 ساعت ارسال : 21:10 کد دیدگاه : 1898112
سلام
برای طراحی : ۱ . انقیاد زمان اجرا و ترجمه و پیاده سازی و کامپایل اینا رو مسلط باش یه کم پیچیده و فرار هستن . ۲. زبانهای با انقیاد زودرس و دیر رس ۳. زبان های گسترش برنامه که جوابش میشه زبان Ml (سوال سه تا آزمون و و دو سال ارشد بوده ، البته صورت سوال دقیق یادم نیست) ۴. برنامه های توکار یا نهفته مثل استفاده در پزشکی یا کنترل موشک و ….
***** برای مهندسی نرم افزار ۱. آزمونهای دود ، جعبه سیاه و جعبه سفید و …. رو بخون یکی یا دوتاشون میاد ، اتاق تمیز و ….
۲. معماری ها و طراحی ها ۳. جلسات ftr ۴. بازبینی فنی رسمی ۴. شی گرایی ۵. هزینه های نرم افزار که شامل شکست داخلی و خارجی و….. میشه ۶. Iso9126 اینا رو مسلط باشی خوبه ولی در کل باید همش رو بخونی الان چون خودمم هنوز سراغ تخصصی ها نرفتم دقیقا صورت سوالات تو ذهنم نیست *** موفق باشید
نویسنده: ازمون راهنما (مشاهده)
تاریخ ارسال : جمعه 26 مرداد 97 ساعت ارسال : 14:44 کد دیدگاه : 1878154
آزمون های استخدامی از دو قسمت تشکیل می شود : ۱ – دروس عمومی ۲ – دروس تخصصی
برای موفقیت در آزمون های استخدامی ابتدا شما باید ۶۰% نمره آزمون عمومی را کسب کنید در غیر این صورت مردود می شوید و از بین کسانی که موفق به کسب نمره بالا در آزمون عمومی شوند اگر تعداد افراد بیشتر از ۳ نفر شود کسانی که بیشترین نمره را در آزمون تخصصی کسب کنند برای مصاحبه انتخاب می شوند.
آزمون های عمومی معمولا از دروس زیر گرفته می شود :
۱ – ادبیات : درسی بسیار مهم در موفقیت شما در آزمون های استخدامی که کمتر به آن توجه می شود به دلیل اینکه در طول دوره کارشناسی خبری از دروس مربوط به ادبیات وجود ندارد بسیاری از اطلاعات شما که در دوران دبیرستان داشته اید فراموش می شود و احتمال پاسخ دادن به سوالات ادبیات اگر دوباره مطالعه نداشته باشید خیلی کم می شود پیشنهاد ما به شما کتاب های دیپلم ادبیات را کاملا بخوانید .
۲ – ریاضی و آمار : درس هایی که تقریبا بیشتر شرکت کنندگان در آزمون ها با آن مشکل دارند شما شاید نتوانید در کوتاه مدت ریاضی را کاملا مسلط شوید اما آمار را می توانید پس سعی کنید درس ها و کتاب های مقدماتی آمار را کاملا بخوانید .
۳ – در معارف : سوالات این درس را معمولا متقاضیان درست جواب می دهند امام شما نباید از آن غافل شوید ، اگر اندیشه ۱ و ۲ دانشگاه ، کتاب معارف دبیرستان و رساله توضیح المسائل را بخوانید تا حدود زیادی در پاسخ دادن به سوالات معارف استخدامی مشکلی نخواهید داشت .
۴ – رایانه : اشتباهی که بیشتر افراد می کنند این است که فکر می کنند چون به صورت عملی می توانند با رایانه کار کنند می توانند به سوالات ریز و جزئی کتبی استخدامی نیز پاسخ درست دهند شما باید کتاب های مهارت های هفت گانه را به صورت کامل بخوانید تا بتوانید تمامی سوالات را پاسخ دهید امام اگر وقت کمی دارید پیشنهاد ما به شما این است که ویندوز ، ورد ، اطلاعات و ارتباطات را بخوانید چون بیشتر از ۷۰% از سوالات رایانه از این سه مهارت است.
۵ – زبان انگلیسی : از جمله درس هایی که در آزمون های استخدامی اهمیت خیلی زیادی دارد و اکثر شرکت کنندگان کتاب های زبان را کمتر می خوانند پیشنهاد ما به شما می توانید با مطالعه کتاب گرامر از دبیرستان تا دانشگاه ، و کتاب لغات ورد ۵۰۴ سوالات زبان را در حد مطلوب پاسخ دهید .
۶ – اطلاعات عمومی ، سیاسی ، اجتماعی
۷ – هوش
نویسنده: کوثر (مشاهده)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 24 مرداد 97 ساعت ارسال : 10:05 کد دیدگاه : 1873675
بچه ها واسه هیدرولیک ،آزمایشگاه اب و فاضلاب،میکروبیولوژی اب و فاضلاب ،تصفیه آب و فاضلاب ،موتور تلمبه و تاسیسات آب و فاضلاب و هرچی مربوط به اب و فاضلاب باشه اینها دروس تخصصی رشته بهداشت محیط هستن از کتابهای کارشناسی به ارشد تست انتشارات خانیران استفاده کنید درس نامه مختصر اول هر فصلش داره
نویسنده: محسن کارمند برق (مشاهده)
تاریخ ارسال : شنبه 20 مرداد 97 ساعت ارسال : 21:41 کد دیدگاه : 1866139
کامپیوتر کتاب های کاردانش ۷ مهارت (حداقل ۳ مهارت اصلی رو بخونید و عملی مرور کنید و پاسخ نمونه سوالات قبل )
ریاضی: در حد ریاضی علوم انسانی. بیشتر بحث تابع. و از همه مهمتر بحث آمار. آمار یه جزوه کوچک ۲۰ صفحه ای گزینه ۲ هست بخونید همشو میزنید.
دینی : کتب دبیرستان.
ادبیات : کتب دبیرستان مخصوصا زبان فارسی سال دوم دبیرستان.
اطلاعات عمومی منبع خاصی نداره فقط قانون اساسی یادتون نره.
زبان که لغت دبیرستان.
هوش هم نمونه سوال حل کنید که حدود ۳۰ حداقل بزنید. انش الله
نویسنده: H (مشاهده)
تاریخ ارسال : جمعه 18 اسفند 96 ساعت ارسال : 02:55 کد دیدگاه : 1642267
برای عمومیا کتاب همین سایت رو توصیه می کنم
برای تخصصی هم منابع کنکور ارشد، البته تمرکز رو باید بذاری رو درسایی که قوی تر هستی و اونا رو بالا بزنی چون فرقی نمیکنه کدوم درس رو کم تر یا بیشتر بزنی چون میانگین گرفته میشه و ضرایب دروس یکسانه. مثلا اگه ماشین رو ۲۰ و بررسی رو هم ۲۰ بزنی با این که ماشین رو ۴۰ و بررسی رو ۰ بزنی تفاوتی نمیکنه. این قضیه برا عمومیا هم صدق میکنه
کل دروس تخصصی ضریبشون ۲ هست و کل دروس عمومی ضریبشون ۱ هست.
آزمون کتبی رو اگه قبول شدی واسه مصاحبه که دو یا سه برابر ظرفیت(امسال دو برابر ظرفیت بود) معرفی میشن، تجربه کاری براشون اهمیت داره، علی الخصوص اگه نیروی شرکتی همون سازمان باشی و اینم بگم که با توجه به این که ۷۵ درصد آزمون کتبی و ۲۵ درصد مصاحبه هست، آزمون کتبی رو باید خیلی جدی بگیری و نفرات اول هم معمولا شانسشون برا پذیرفته شدن بیشتره.
راجع به مدرک هم پرسیدی باید بگم که مدارکی که میگیری مرتبط با رشته باشه، icdl برای رشته برق ضروری نیست.
و در آخر هم اینکه باید صبرت زیاد باشه چون از تاریخ برگزاری آزمون تا شروع به کار حداقل یک سال طول میکشه.
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 20 دی 96 ساعت ارسال : ۱۲:۳۴ کد دیدگاه : 1543470
خواهش می کنم عزیزم، به دعای خیر شما سخت نیازمندیم
در مورد معارف
من نظرات بچه های وزارت نیرو و دیوان رو که می خوندم( آزمونشون اوردیبهشت ۹۶ بود) متوجه شدم سبک سوالات یه مقدار فرق کرده نسبت به فراگیر ۳، یکی از دوستان تو نظرات گفت که سوالات از اندیشه ۱ پیام نوره، حجم کتاب خیلی کم بود مباحثشم خیلی ساده بودن و از اونجایی که هر ۱۳ سوال از اندیشه ۱ پیام نور اومد تونستم کامل بزنم.
در مورد زبان
گرامر رو از کتاب زبان عمومی ارشد از آرمان اشراقی خوندم…
بخش گرامرش حدود ۶۰ صفحه ست…و نکات جالبی رو گفته نمونه ش سوال اول که شرطی نوع سوم بود با ifحذف شده، که اکثرا اشتباه زدن ولی نکته ش تو کتاب هست.
اما لغت و درک مطلبم به خاطر ترجمه مقالات تو دوره ارشد نسبتا خوبه و چیزی نمی خونم ازش، کتابی که آقای حسین گفتن از سعید نیکپور تعریفشو از بچه ها شنیدم….
کامپیوتر عملی خیلی کار کردم سالهای دورتر، در حد ۳_۴ ساعت
سربرگ های آفیس رو مرور می کنم، بعضی مباحثش رو که می دونم یادم میره مثل انواع خطاها تو اکسل و قراردادای نام گذاری و.. رو مرور می کنم از کتابام که علامت زدم. الان هر وقت بیکارم کتابای کامپیتر هنرستان رو می خونم، پی دی افاشون تو سایت اداره نظارت بر توزیع و کتب درسی هست..عالی اند
ریاضی رو بهار بود که دفترچه های کنکور انسانی رو از نت با جواب برداشتم واسه ۱۰ سال اخیرو همون موقع زده بودم
رو یه برگه فشرده فرمولایی که یادم میره رو هم یادداشت کردم، واسه امتحان همون برگه رو نگاه کردم با تستای بسته ای که از همین سایت گرفته بودم( شامل فراگیر ۱و ۲ و۳ آپ ۱ و ۲ و سپه و سازمان ثبت اینارو زدم ولی بازم تست داشت)
یه نکته ای که باید بگم من بیشتر کتابخوان هستم تا تست زن، سبک خوندن یا تست زدن باید منطبق با خود فرد باشه و نمیشه نسخه واحد واسه همه پیچید.
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
تاریخ ارسال : دوشنبه ۰۴ دی ۹۶ ساعت ارسال : ۰۹:۵۲ کد دیدگاه : 1520760
سلام
کامپیوتر: باید کار کرده باشی
فارسی و معارف و زبان:کتب کمک آموزشی دبیرستان
ریاضی: در حد تجربی و انسانی بخون.آمارم بخون
اطلاعات عمومی:قانون اساسی بخون
برا هوش هم هیچی نخون هر چی بلد بودی بزن!
مدار:دو جلد پوران پژوهش
ماشین: بازم پوران پژوهش
بررسی: بازم پوران پژوهش
مغناطیس: پارسه
ریاضی مهندسی: راهیان ارشد
کنترل: راهیان ارشد
موفق باشی
تو آزمون اردیبهشت 94 به جای مغناطیس کنترل بود، تو آزمون شهریور 96 به جای بررسی ریاضی مهندسی بود
اینا رو گفتم ک بدونی هر آزمونی یه درسی می دن ولی مدار و ماشین قطعیه همیشه
نویسنده: عزیز (مشاهده)
تاریخ ارسال : دوشنبه ۰۴ دی ۹۶ ساعت ارسال : ۰۰:۳۶ کد دیدگاه : 1520488
ببینین برا معارف میکرو طبقه بندی گاج با کتاب معارف ویژه استخدامی ادبیات هم همین کتاب ویژه استخدامی ریاضیات که مقدماتیه هوش که منبع نداره زبانم همین دوره دبیرستان
کامپیوتر در مورد icdl هر جزوه ای از نت پیدا کردی بخون
و در مورد تخصصی ها فک کن برا ارشد میخونی ولی اگه از من بپرسی چی بخونم ؟ ‌میگم مدرسان شریف کجا برم ؟ مدرسان شریف
نویسنده: عمرانی (مشاهده)
تاریخ ارسال : دوشنبه ۰۴ دی ۹۶ ساعت ارسال : ۰۰:۳۴ کد دیدگاه : 1520487
چون گفتی تورو خدا جواب میدم، برای عمومی کتاب سوالات عمومی ایران استخدامو بخر از همین سایت، توووپ بود
نویسنده: احمد مهندسی برق (مشاهده)
تاریخ ارسال : دوشنبه ۰۴ دی ۹۶ ساعت ارسال : ۰۰:۰۲ کد دیدگاه : 1520449 
سلام ویژه خدمت تمامی عزیزان
دوستان تو رو خدا یکی جواب منو بده ک خسته شدم از بس توی اینترنت گشتم و مطلبی دستگیرم نشد برای ازمون جدید برای رشته برق قدرت دروس تخصصی چ کتابهایی بخونم و برای عمومی چ کتاب هایی در راه خدا یکی راهنمایی کنه
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
تاریخ ارسال : شنبه ۱۸ آذر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۰:۱۵ کد دیدگاه : 1496659 
سلام
-زبان انگلیسی عمومی استاد نیکپور.
برا معارف: دین و زندگی اول دوم سوم و پیش دانشگاهی اندیشه اسلامی 1-2 سبحانی و احکام.
اطلاعات عمومی : قانون اساسی، مناطق گردشگری کل کشور و آثار تاریخی، دریاچه های کشور و برترین ورزشکاران تاریخ کشور و شهدای هسته ای و رئیس جمهور های کشور، عملیات های دفاع مقدس و فرماندهان عملیات و فرماندهانی چون باکری و باقری و چمران… در کدام عملیات شهید شدند… درکل از هر زمینه ای باید اطلاعات داشته باشی.
ادبیات: کتاب جامع دبیرستان هفت گنج اسماعیلی و کتاب آیین نگارش.
ریاضی: ریاضیات تجربی…
نویسنده: مسعود (مشاهده)
تاریخ ارسال : شنبه ۰۷ مرداد ۹۶ ساعت ارسال : ۰۰:۴۴ کد دیدگاه : 1320693 
انشاء الله موفق میشید .
چون ظرفیت پذیرش شهر خرم اباد یک نفر بود زیاد امیدی به قبول شدن نداشتم یه جورایی دودل بودم شرکت کنم یا نه عمومی ها رو زیاد خوب نزدم چون مطالعه خاصی نداشتم فقط از معلومات قبلی که داشتم زدم . دروس تخصصی چون ضریب دو دارن از اهمیت بالاتری برخوردارن مکانیک سیالات از روی مدرسان شریف بخون ( من هم مدرسان شریف هم پوران پژوهش و هم راهیان ارشد دو جلدی رو خوندم) انتقال و ترمودینامیک پوران بخون. مقاومت و استاتیک دینامیک و ارتعاشات هم پوران بخون ولی بعضیا دینامیک و ارتعاشات راهیان ارشد رو معرفی میکنن. البته اگه سوالای رشته های دیگه رو هم بخونی واسه تیلط بیشتر بد نیست اونا هم نکات مناسبی توشون پیدا میکنی. واسه عمومی هم کتاب ایران استخدام بد نیست ولی من واسه این ازمون نرسیدم عمومی بخونم
نویسنده: سورن (مشاهده)
تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ ساعت ارسال : ۱۰:۲۲ کد دیدگاه : 1238453
من کتاب عمومی زیاد خوندم، اول از همه کتاب همین سایت رو خریداری کن، چون تقریبا به روز ترین تست هارو داره، و خطاب من به همه دوستان اگه خدای نکرده در این آزمون قبول نشدید از همین الان شروع کنید به دروس عمومی خوندن فقط و فقط م تست بخونید ، معارف رو گفته بودم یه کتاب کوچیک بود مثل خودآموز کامپیوتر از نظر اندازه و ۵۰۰ تست تفکیک شده با توضیح در پاسخنامه داره اگه همینو بخونید کافیه، ادبیاتم به نظر تست های کتاب همین سایت رو بخونید جوری که ملکه ذهنتون بشه خوبه، باید حداقل یک کتاب رو ۳ یا ۴ دور بزنید واقعا فرار بخصوص معارف، کامیوترم که باید کار کنی دیگه ، من روز قبل آزمون تمام نرم افزار های icdl رو باز کردم و به جاگذاری دستوراش دقت کردم عملی بهتر توو ذهن میمونه
نویسنده: میم (مشاهده)

تاریخ ارسال : سه شنبه 09 آذر 95 ساعت ارسال : 19:19 کد دیدگاه : 999487
دوست عزیز واسه سوالات عمومی
برای کامپیتر سوالات icdl فنی و حرفه ای و نمونه سوالات استخدامی رو بخوندی در حد درصد خوبی میتونی بزنی
واسه سوالات اطلاعات عمومی نمونه سوالاتی که تو نت هست رو بخون سند چشم انداز رو دانلود کن نکته برداری کن چند صفحه بیشتر نیست _ ساختار سازمان ها رو بخون که مثلا دیوان محاسبات وابسته به کدوم سازمانه؟ ( مجلس )
مباحث مربوط به مشروطه مهاجرت صغری و کبری قرار داد های زمان قاجار ( ناصر الدین شاه ) _ شواری نگهبان چند نفرن چطوری انتخاب میشن چند سال انتخاب میشن وظایف شون چیه ؟
قانون اساسی رو کی تفسر میکنه ؟ ( شورای نگهبان )
قانون های معمولی رو کی تفسر میکنه ؟ ( مجلس )
قوه قانون گذار ؟( مجلس و شورای نگهبان )
قانون اساسی رو کیا نوشتن ؟ یا نوشتن قوانین وظیفه کیست ؟ ( خبرگان)
در چ صورت مجلس غیر قانونیه ؟( وقتی شورای نگهبان نباشه برای نظارت)
نحوه استضای رئیس جمهور ؟( از طریق مجلس و تایید رهبری یا از طریق دیوان عالی کشور و تایید رهبری )
مدت دوره نمایندگان خبرگان ؟ ۸ سال
مدت دوره رئیس قوه قضاییه؟ هر پنج سال توست رهبر انخاب میشه
شواری نگهبان هر ۶ سال عوض میشن ولی هر سه سال بعضی از اعضا به قید قرعه عوض میشن
و در مورد سازمان های بین الملی مثلا علامت اختصاری سازمان کار چیه مقرش کجاست و اینا
سوالات نت رو بخونی در حد ۴۰ یا ۵۰ درصد میتونی بزنی
چند تا سوالم میاد از اطلاعات عمومی ک اصلا کسی نتونه بزنه
مثلا تو ازمون اموزش و پرورش سوال اومده بود نمایده اولین دوره خبرگان شیراز کی بود!
ادبیت و معارف هم برو کتاب های قدیمی تست کاردارنی ب کارشناسی رو بخون
واسه زبان نمیدونم
واسه هوش منبع خاصی نیست هرچی گیرت اومد مطالعه کن تا قوی بشی
واسه ریاضی ماتریس ها خیلی مهمه و اسون معادلات درجه اول و دوم
اتحاد ها امید ریاضی لگرایتم و حد توابع نمای پیدا کردن دامنه نا معادله واسه وزارت نیرو مشتق و انتگرام میاد که واسه بقیه جا ها نمیاد
آمار احتمالا واسه وزارت نیرو نیاد ولی اگر بیاد کتاب ریاضی دوم دبیرستان ( سال ۸۸ به قبل ) رو گیر بیار فصل اخر در مورد پیشامد ها و اینا ست اون رو بخونی راه می افتی

 

نویسنده: میم (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه 09 آذر 95 ساعت ارسال : 10:48 کد دیدگاه : 999004 
در مورد درس بررسی هم مثل کنکور ارشد فقط بررسی یک میاد
بیشتر سوالات از فصل اول بررسی میاد مباحثی مهمش بدست اوردن توان اکتیو و راکتیو و ظاهری
محاسبه ظرفیت خازن برای اصلاح PF توان مختلط دو باسه خیلی مهمه ( روابط توان انتقالی) و تئوری این فصل دو تا ولتاژ میدن با اندازه و زاویه مختلف میگن کدوم ژنراتوره ( تولید کننده ) کدوم موتور یا مصرف کنند ست غیر این توی فصل اول تئوری نداره شاید هم از بخش پریونیت یه سوال بیاد یا نیاد
فصل دوم که در مورد باندل کردن هست خیلی کم پیش میاد بخوان مسئله بدن چون واقعا وقت گیر و سخت میشه ولی تئوری از این بخش میدن زیادم میدن مثلا اینکه در صورت باندل کردن L و C چه تغییری میکنه ? دلیل باندل کردن ؟ با کاهش یا افزایش فاصله بین باندل ها چ اتفاقی می افته؟
تلفات کرونا چیه؟ از کجا بفهمیم در یه خط انتقال تلفات کرونا رخ داده؟
فصل سوم ک در مورد ماتریس انتقاله کلی سوال مسئله ازش میاد ک از فصل اولم بیشتر
و بیشتر از بخش ماتریس خط بلنده بدون تلفات میاد ( مسئلش خیلی سخته ولی چندتا نکته کنکوری هست ک با دونستنش بدون اینکه حل کنی جواب رو میتونی بزنی ) فصل دوم اکه مسئله بیاد نکته کنکوری داره ک نیازی به حل نیست فصل سوم تئوری داره ولی الان حضور ذهن ندارم مباحث تئوریش رو چون خیلی وقت نخوندمش
فصل چهارم و اخرین فصل هم در مورد مفهوم نقطه ژرف در خط انتقال ، مباحث بحث خطا های شبکه میاد فصل اسونیه
در مورد مدار هم من مدار منبع درست حسابی نداشتم فقط یکم از سوالات کنکور هنرستان و کاردانی به کارشناسی خوندم اونم سوال های خیلی مهم مثل نرتون و تونن و فرکانس ها
چون خیلی مدار رو ممکنه بپیچونند وقت نذاشتم
درس های دیگه هنوز معلوم نیست
ممکنه درس عایق و اندازه گیری هم جز منابع باشه ک خداااا کنه باشه اگر باشه یه هفته ای جمعه به نفعمونه
اگر خواستی در مورد سوالات عمومی هم توضیح بدم
دیگه ببخشد من در این حد میدونستم ببخشید اگر کامل نبود توضیحاتم
نویسنده: آیدا (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۲۱ مهر ۹۴ ساعت ارسال : ۱۱:۴۴ کد دیدگاه : 517968
سلام دوست عزیز ممنونم
من چون واسه کنکور ارشد خوب خونده بودم و اتفاقا واسه کنکور it هم خونده بودم چون منابع بیشتر از درسای کنکور it بودن زمانی که آزمون گذاشتن آمادگی داشتم و خوندنم واسه آزمون فقط حالت مرور داشت. من تقریبا واسه هر درس دو سه تا انتشارات رو خونده بودم مثلا واسه شبکه هم مقسمی رو خوندم هم پوران پژوهش هم مدرسان هم پارسه که البته هیچ کدوم این منابع هم از نظرم به درد بخور نبودن و همه چی رو پوشش نمیدادن.ولی با این حال واسه آزمون آبان کتابای مقسمی و پوران همه چی رو پوشش داده بود. ولی آزمون اردیبهشت اینطور نبود و از منابع دیگه ای سوال داده بودن که البته اگر مطلب اصلی رو بلد بودی میشد به سوالات جواب داد چون ساده بودن.ممکنه سری بعد باز هم منابع تغییر کنن.
پیشنهاد من به شما اینه که کتابای کنکور ارشد رو خوب بخونید و بفهمید تا هر سوالی از هر منبعی طرح شد بتونید جواب بدین.زیاد هم سراغ مباحث پیچیده نرین چون اصولا از مسائل خیلی سخت سوال نمیدن.
در کل سوالات سخت نیستن.
بخونید۱۰۰درصد قبول میشین
اگر خوندین و خدایی نکرده قبول نشدین بیاین یقه منو بگیرین
نویسنده: پاکار (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۳ مرداد ۹۴ ساعت ارسال : ۱۷:۱۲ کد دیدگاه : 441647 
سلام. راستش من واسه دروس عمومی اصلا وقتی واسه مطالعه نذاشتم. فقط دو سه روز بعضی روابط دروس تخصصی رو مرور کردم. از اون جایی که سال ۸۹ رتبه خوبی واسه ارشد آورده بودم مرور ۲ ۳ روزه واسه من کافی بود. چون زحمت اصلی رو زمان کنکور ارشد کشیده بودم. به نظرم سوالات دروس عمومی کاملا در سطح دوره دبیرستان هستند. از اونجایی که من اون زمان واسه کنکور کارشناسی دروس عمومی رو خیلی خوب خونده بودم تسلط خوبی به مسائل آزمون داشتم حتی با گذشت ۱۰ سال. ولی اگر قصد خوندن دارین طبق سرفصل های دوره دبیرستان پیش برین. مثلا واسه دینی :توحید، معاد، نبوت و … ادبیات: تاریخ ادبیات، آشنایی با آرایه های ادبی، دستور زبان فارسی و …
زبان انگلیسی رو هم چون مطالعه مقاله و کتاب زیاد دارم فکر کنم همه سوالات رو جواب دادم. من سوالات ریاضی فقط یکی رو جواب ندادم. اونم فکر کنم سوال مربوط به آمار بود. ریاضی یه سری مباحث مشخص داره. بحث توابع، مشتق، انتگرال، احتمال، آمار و … روابط کلی این مباحث رو باید مطالعه کنید حتما.
نویسنده: همسر تطبیقی (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۳ مرداد ۹۴ ساعت ارسال : ۱۱:۴۸ کد دیدگاه : 440648 
سلام برای دروس عمومی، جزوات موجود در سایتهای اینترنتی شما رو با نحوه آزمون و تستها آشنا میکنه
البته در صورتی که وقت داشته باشید کتب دبیرستان برای معارف، ادبیات فارسی، ریاضی و آمار و زبان انگلیسی عمومی بسیار جامع و کافی هستند
بهتر است در صورتی که وقت کافی ندارید بهتر است کتابهای آمادگی آزمون استخدامی نشر ایثارگران که در 8 جلد برای دروس عمومی نوشته شده اند رو بخونید
هم حاوی تستهای عالی هست و هم مختصری تدریس میشود
درسته تعدادشون زیاده اما واقعا جامع هستند و در قطع کوچک چاپ شدند و میتونید در هر جایی با خودتون همراه داشته باشید و مطالعه بفرمایید
نویسنده: ناصر (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۳ مرداد ۹۴ ساعت ارسال : ۱۱:۴۴ کد دیدگاه : 440634
سلام
منابع تقریبا مشخص هست (البته در زمان ثبت نام بطور کامل منابع و ضرایب در دفترچه ارائه می شود)
1- حسابداری مالی (شامل اصول و میانه و بخشی از پیشرفته)
2 حسابداری صنعتی عمدتا صنعتی 1 و 3 (ارزش فعلی و آتی بودجه بندی بهایابی مشترک و…) و مدیریت مالی (بخشی مشترک با صنعتی 3)
3 -بودجه (مباحثی که بیشتر در حسابداری دولتی مطرح است مانند اصل 55 و 56 و … اصل جامعیت، اصل وحدت، حسابهای مستقل دولتی مبانی نقدی و تعهدی و ترکیبات آنها و…)
4 – مباحث مالیات های مستقیم (برای حسابداران خیلی ضروری) و قانون تجارت (عمدتا شرکتهای سهامی و…) و مالیات بر ارزش افزوده
5 -اصلاعات عمومی و تاریخی و…
6- فناوری اطلاعات (ویندوز و رایانه کار و اکسل و…)
7- احتمالا ریاضی و آمار در سطح مقدماتی
8 – زبان تخصصی و عمومی (در سطح متوسط و…)
9- احتمالا مبانی سازمان
10- مباحث جاری (پیمانکاری)
11- استعداد تحصیلی (آزمون هوش و روانشناسی و…)
12- همانطور که مستحضرید در همین آزمون، ادبیات فارسی و حتی چند سوال تاریخ و اطلاعات عمومی نیز وجود داشت.
نویسنده: گیلان تحلیل گر (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۳ مرداد ۹۴ ساعت ارسال : ۱۱:۲۷ کد دیدگاه : 440600
برای عمومی ادبیات و دین و زندگی سوالات کنکور سراسری سالهای گذشته .
برای اطلاعات عمومی همین سوالات کتابهای استخدامی کفایت میکنه حالا اگه واقعا میخای بخونی و وقتم داری یه نگاهی به سند چشم انداز بیست ساله بنداز و کتاب تاریخ دبیرستان رشته انسانی هم بخون.
برای ریاضی هم ریاضی دوران دبیرستان و آمار بخون.
برای icdl هم باید کار عملی بکنی پشت سیستم . یه سری سوالات کارگاهی و آزمونای عملی تو اینترنت هست.
نویسنده: احمد (مشاهده)
تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۹ تیر ۹۴ ساعت ارسال : ۱۵:۱۱ کد دیدگاه : 413214
سلام دوست عزیز.عمومی هام خیلی خوب.درحد 80درصد.فقط ریاضی کم زدم.تخصصی ها هم بد نبود.مدیریت رفتار سازمان هم خیلی خوب نزدم.کلا از عمومی و تخصصی 5یا6تاش صد زدم.عمومی ها رو فارسی عمومی پیام نور.کامپیوتر icdl خوندم.اطلاعات عمومی جزوه نمونه سوال داشتم.زبان عمومی پیام نور.معارف هم کتاب دین وزندگی دبیرستان و اندیشه 1-2رساله خوندم.زبان تخصصی هم کتاب بودجه و مدیریت مالی هم کتابای پیام نور.بعضی سوالات هم بود که تاحدودی جواب میدونستم ولی به خاطر نمره منفی ریسک نمیکردم نمیزدم ...البته من بومی نیستم متاسفانه و خیلی هم به این کار نیازمندم..خیلی بیشتر از خیلی...
نویسنده: امیرو (مشاهده)
تاریخ ارسال : پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۴ ساعت ارسال : ۱۴:۰۶ کد دیدگاه : 336769 
دوستان من از قبولی های آزمون سری قبل هستم در رشته طراحی تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب آزمون نسبتا ساده تریه نسبت به ازمون های سنجش
تو این چند روزی که باقی مونده من میگم کسانی که برای این رشته ثبت نام کردن روی این موارد تمرکز کنن
۱-شیمی دبیرستان بخش حفاظت کاتدی
۲- موارد پایه تصفیه فاضلاب در حدی که فقط اصلاحات بلد باشین .کافیه تو گوگل سرچ کنین مراحل تصفیه فاضلاب و هر موردی که ت ومتن نفهمیدیم اون لغت رو سرچ کنین
۳- اصول اولیه طراحی شبکه های انتقال آب در حد سرعت مجاز شیب مجاز و تفاوت های لوله پر و نیمه پر و فرمول های خیلی ساده مثل مانینگ و چزی و …
کلا پایه ای ترین مسائل در حالت خیلی روتین و معمولی پرسیده شده بود فکر نکنین الان با یه سری سئوال های مثل کنکور که پر نکته و جای اشتباه و ایناست رو برو هستین
آزمون نمره منفی داره و ماشین حساب ممنوعه…احتما حتما حواستون باشه که منفی نزنین چون رقابت برای کسایی که قوبل میشن و رتبه های بالا تو نمره مثبت نیست تو تعداد غلط هاست چون رقابتشون خیلی فشرده میشه
این قسمت واسه کسایی میگم که اطلاعات عمومی و معلومات بالایی دارن و نمیشه الان کاری براش کرد فقط میخوام روحیه بالا ببرم
در مورد دروس عمومی هم من میگم هرکی بتونه تو بخش عمومی موفق باشه کارش خیلی راحت تر میشه آزمون قبلی که واقعا راحت بود سئوالای ادبیات در حد کنکور ولی خیلی ساده تر معارف هم همین طور زبانم ساده بود ریاضی که دیگه در حدی ساده که بعضی سئوالا باید جواب هارو میذاشتی تو سئوال که ببینی درسته یا نه در این حد ساده پس از عمومی به سادگی رد نشین
مژده هم میدم به کسایی که زبانشون خوبه که میتونن خیلی خودشون از بقیه جلو بندازن چون چیزی که من دیدم تقریبا همه متاسفانه متاسفانه زبانشون خیلی ضعیفه زبان عمومی ساده س نسبتا ولی زبان تخصصی سخته (البته ممکنه برای آزمون شما متفاوت باشه) تو مواجه اول ممکنه نفهمین زبان تخصصی رو و متنش رو ولی اصلا نخونده ولش نکنین رمز موفقیت من همین زبان تخصصی بود.اصلا زمان هم کم نمیارین نگران نباشین.متن اول بخونین بعد دور لغات کلیدی متن خط بکشین بعد سئوالا بخونین و دنبال لغت های سئوالا تو متن بگردین .من عمومی ۱۰۰ و تخصصی فکر کنم ۸۰ تا ۹۰ زدم اول تخصصی که دیدم یه کم نا امید شدم چون رو زبان خیلی حساب کرده بودم ولی یه کم که تلاش کردم و با متن ور رفتم متن یهو برام کامل قابل فهم شد پس استرس نداشته باشین
موفق باشین خواستم اطلاعات در اختیار شما بذارم تا استرس کمتری داشته باشین
نویسنده: ati (مشاهده)
تاریخ ارسال : پنجشنبه ۰۴ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۱۶:۲۵ کد دیدگاه : 225237 
من چون بم گفته بودن باید حدنصاب عمومی بیاری بیشتر عمومی خوندم و تخصصی ها رو بیشتر از اطلاعات قبلی م استفاده کردم
فقط رسیدم بعضی فصلای علیزاده که بنظر خودم مهم بود رو برا هیدرولوژی بخونم برا هیدرولیک و انهار و سیالات رو جزوه های دانشگاهی م یه نگاه انداختم آب زیرزمینی هم چون پایان نامه م بود نخوندم مشکلی نداشتم دیگه چیزی نخوندم
در واقع تخصصی فقط علیزاده و جزوه انهار و سیالات استادای خودمو خوندم
ولی عمومی تقریبا یه هفته از رو تستای آزمون های قبل خوب خوندم
هرچند که عمومی این آزمون اینقد آسون بود که خوندن نمیخواست
نویسنده: یاسین (مشاهده)
تاریخ ارسال : چهارشنبه ۰۳ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۰۱:۰۸ کد دیدگاه : 223930
سلام دوست عزیز بنده ابتدا سوالات عمومی و تخصصی سالهای قبل رو دانلود کردم سپس در طول ۵ روز با توجه به تست های تخصصی، مطالب مربوط به دروس هیدرولوژی و هیدروژئولوژی را از کتاب معروف هیدرولوژی علیزاده و هیدرولیک را از کتاب معروف هیدرولیک کانالهای باز ابریشم چی مطالعه کردم ضمناً بقیه دروس تخصصی و دروس عمومی را بجز زبان انگلیسی فقط از روی تستهای دانلود شده مطالعه کردم. سلامت و موفق باشید!
نویسنده: یاسین (مشاهده)

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۰۳ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۰۱:۰۸ کد دیدگاه : 223930
منم مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو رو دانلود کردم (البته هزینه داره و رایگان نیست)
که شامل دو بخش عمومی و تخصصی هست. در بخش عمومی برای هر درس حدود دویست سوال داده شده همراه با کلید. بخش تخصصی برای هر درس حدود بیست سی سوال بود که پاسخنامه هم نداشت. عمومی رو از همین مجموعه خوندم که خیلی خوب بود. یک هفته براش کافیه. یعنی هر درس عمومی رو میتونی تو یه روز راحت بخونی. البته من زبان و ریاضی رو نخوندم و با معلومات قبل جواب دادم. برای تخصصی تستهای دیباگران رو خوندم. من قبلا این کتابها را برای آزمون ارشد خونده بودم و فقط یه مرور کردم. پس تست هیدرولوژی و هیدرولیک دیباگران. اما برای مدیریت منابع آب سوالات آزمون ارشد منابع آب سالهای اخیر رو رایگان میتونی دانلود کنی. سوالات مدیریت منابع آب رو از آزمونای ارشد بخون.

نویسنده: سروش (مشاهده)
تاریخ ارسال : چهارشنبه ۰۳ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۱۱:۴۹ کد دیدگاه : 224149
ممنون. بله. من ادبیات و معارف رو از کتابهای قدیمی کنکور خوندم. همه ی سوالات استخدامی از داتل همین کتابا طرح میشه. زبان نخوندم چون نسبتا زبانم خوبه. برای هوش و کامپیوتر هم چند سری تست با جواب توی اینترنت هست که من دانلود کردم و خوندم. ریاضی هم نیاز به خوندن نبود. در مورد تخصصی ها عرض کنم که، هیدرولیک رو از روی کتاب هیدرولیک کانال های باز ابریشم چی و یه کتاب تست قدیمی که داشتم خوندم. سیالات رو از روی جزوه م و یه کتاب تست کنکور خوندم. و الباقی درسا رو چون نه (منبع این مطلب سایت ایران استخدام می باشد) جزوه داشتم نه کتاب گشتم توی اینترنت و کلی جزوه پیدا کردم. شیمی آب و فاضلاب و خوردگی رسوب و اصول تصفیه و … اینها رو از روی همون جزوه ها خوب خوندم. سر جلسه ی امتحان هم اصلا سعی نکردم که همه ی سوالاتو جواب بدم. فقط اون هایی رو که مطمئن بودم جواب دادم یعنی یه چیزی حدود ۷۰ تا رو جواب دادم. امیدوارم که حرفام بدردتون بخوره. موفق باشید.
نویسنده: مهندس (مشاهده)
تاریخ ارسال : چهارشنبه ۰۳ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۱۹:۰۹ کد دیدگاه : 224548
منم پارسال که کنکور ارشد شرکت کرده بودم همون کتابای درس و کنکور ارشد رو خوندم دانشگاهی که میخواستم بیارم نیوردم و نرفتم دانشگاه. با همون دانش پارسالم وزارت نیرو آزمون دادم و قبول شدم. واسه عمومیا که ریاضی و اینا اصن نخوندم فقط سوالات اطلاعات سیاسی اجتماعی رو دانلود کردم و خوندم.
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۰۲ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۱۴:۲۸ کد دیدگاه : 223439
من برا بانک ملت سوالات استخدامی خوندم، ریاضی و زبان هم بلد بودم از قبل، به نظرم این دوتا درس سرنوشت سازن، چون خدا شاهده من واسه وزارت نیرو شب امتحان یادم افتاد فرداش امتحان دارم، هردو هم قبول شدم
ولی بانک ملت به دلایلی پروندم هنوز معلقه
نویسنده: جمال (مشاهده)
تاریخ ارسال : سه شنبه ۰۲ دی ۹۳ ساعت ارسال : ۱۲:۲۶ کد دیدگاه : 223280 
سلام دوستان
من از خرداد شروع کردم به آزمون دادن و اولین آزمونی که شرکت کردم مال بنیاد برکت بود که قبول شدم بعدش برا فرودگاه،بانک سپه،تامین اجتماعی و وزارت نیرو هم قبول شدم. خدا عالمه که برا هر کدوم از این آزمونها روی هم رفته یک هفته نخوندم ولی برا همشون قبول شدم. بنیاد برکت رفتم مصاحبش که بعد از مدتی کلا لغوش کردن،فرودگاه هم رفتم مصاحبه که فعلا نتیجه مصاحبه نیومده، بانک سپه هم به دلیل شرایطی که داشتم نرفتم مصاحبه،تامین اجتماعی هم که هنوز دعوت نکردن، وزارت نیرو هم که تازه نتایجو دادن و برا پست بانک هم شرکت کردم.
همه توضیحات بالا رو گفتم نه بخاطر اینکه از خودم تعریف کنم فقط میخام این نکته رو بگم که برید پایه خودتونو قوی کنید من بیشتر سوالات عمومی رو بر اساس اطلاعات عمومی و تحلیل خودم میزنم.
در مورد منابع عمومی مثل معارف و ادبیات بهتره کتابهای دبیرستان چاپ قدیمتر بخونید البته ادبیات فرقی نمیکنه ولی برا معارف بهتره کتابهای ۷ یا ۸ سال پیش بخونید.
در مورد ریاضی و آمار هم سعی کنید ریاضی و آمار رشته تجربی بخونید .
در مورد اطلاعات عمومی هم یک سری جزوات در اینترنت هستند اگه اونا رو بخونید خوبه.
در مورد تخصصی هم که هر رشته فرق میکنه و من نمیتونم اظهار نظری داشته باشم.
یه خواهشی از همه دوستان دارم اینه که بجای گول زدن خودشون با حرفایی مثل پارتی بازی،تقلب، نداشتن شانس و… برن یکی دو ماه خوب بشینند بخونند من قول میدم که نتیجه لازم میگیرن.

صفحات مرتبط

واحد آموزشی سایت ایران استخدام به منظور آمادگی هرچه بیشتر کاربران اقدام به تهیه منابع مطالعاتی در این خصوص به شرح زیر کرده است.

مشاهده صفحه اخبار و آگهی های استخدامی وزارت نیرو
دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی وزارت نیرو
مشاهده صفحه تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی
سفارش کتابهای عمومی و تخصصی آزمون های استخدامی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=932818
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k